26 Aralık 2010 Pazar

TANRI HAYIR DEDİ

Tanrıdan gururumu yok etmesini istedim,

Tanrı hayır dedi gurur benim yok edebileceğim bir şey değil dedi ....

Tanrıdan sakat çocuğumu iyileştirmesini diledim ,

Tanrı hayır dedi ,onun ruhu sağlam vücut okadar önemli değil dedi ...

Tanrıdan bana sabır vermesini diledim ,

Tanrı hayır dedi ,sabır büyük acılar çekilerek öğrenile bilecek birşeydir .

Sabır verilmez hak edilir dedi...

Tanrıdan beni mutlu etmesini diledim,

Tanrı hayır dedi ,ben sadece nimetlerimi sunarım mutlu olmak senin elinde...

Tanrıdanbeni çektiğim acılardan kurtarmasını diledim

Tanrı hayır dedi ,çektiğin acılar günlük kaygılardan uzaklaşmanıve bana yaklaşmanı sağlar...

Tanrıdan ruhumu olgunlaştırmasını diledim ,

Tanrı hayır dedi,Kendi kendine olgunlaşmalısın,

ama meyvelerini almanda yardım edeceğimden

emin olabilirsin...

Tanrıdan hayatı sevmemi sağlayacak herşeyi diledim

Tanrı hayır dedi,ben sana hayatı vereceğim ,

böylece hayata dair herşeye sen sahip olacaksın

Tanrıdan tanrıya duyduğum sevgiyi başkalarınada duya bilmeyi diledim .

Tanrı şöyle dedi:

Oh nihayet doğru birşey istedin ,ruhu olgunlaşmamış bir ruh ,tanrıya hep

ver bana ile biten dualar eder.Olgunlaşmışbir ruhta vermemi sağla diye

bitirir duasını

STEVE GOODİER

Hiç yorum yok: