2 Mart 2009 Pazartesi

UZUN İNCE BİR YOLDAYIM

Uzun ince bir yoldayım bu aralar hiçte şikayetçi olmadığım habire deşip içini boşaltığım bir kuyunun başındayım sanki.Kuyu boşaldıkça ne çok dolduracağım güzellikler biriktirmişim kendi kendime .Yılların deneyimleri bir çok özenle sarılıp sarmalanmış güzellikler barınmış içimde sırası geldikçe ortaya çıkıyorlar .Benim yok ettiklerimin yanında onlarda duruyoruş yıkımların ardından sahipsiz ortada kaldılar onlarıda toplayıp güzel bir demet yapıyorum.
Ne çok karışmış herşey içimde toplatopla bitmiyor.En güzel yanı herşeye rağmen aralandığı zaman güzellikleride görmüşüm ve içime sindirerek yaşamışım ,küçük detayları es geçmemişim zevk almış neşe duymuşum .Bazen ağzımda güzel bir tat olarak kendini hissettirmiş bana .Her türlü yaşanmışlığa rağmen ben güzel yaşamışım güzeli sevmişim, incelikten anlamışım, zarafet ruhumu okşamış, naifliği tanımışım .Hüznün içinde bile bu duyguları aramışım.Bazen kendimi uçsuz bucaksız bir dünyada kaybolmuş hissetmişim buda aslında benim ufkumun sınırlarının nekadar geniş olduğunu görmeme yardımcı olmuş.O zamanlar korksamda artık şükrediyorum dar bir vizyona sahip olmayışıma ne mutluki bana yaşım daha çok ilerlememişken bunları hissede bildim .
Bu ara yaptığım çalışmalar bana çok iyi geldi Mustafa Kılıç'ın nefesteknikleri çok işime yarıyor .Bir nefes deyip geçmeyin ne kadar önemli birşey .İnsanın hayatında neçok şey değiştirebiliyor.EFT ile ilgili çok yol kaydettim şimdi sırada peat var bakalım o bana daha neler kazandıracak.Ben bir yıldır EFT ile uğraşıyorum ve ancak şimdi bir çok şeyi aşabildim .Peat kitabıda bir yıldır elimde olmasına rağmen henüz okumaya başlamadım ,çünkü başladığım zaman EFT yarım kalabilir veya tekniği iyi öğrenemem endişesi vardı .İyikide öyle yapmışım şimdi rahatlıkla peata geçebilirim.Çevremdeki insanların herşeyi yapma isteği ve hiç bir şeyi sindirememleri bundan olsa gerek.Ben yavaş ancak emim adımlarla gidiyorum ve öğrendiklerimi önce kendimde uyguluyorum buda karşımdaki kişiye uygularken sorunları daha kolay görmeme neden oluyor ve çözüme daha kolay ulaşıyoruz.Bu ara R Şanalın kuantum dokunuş kitabınında bana çok faydası oldu çok güzel sade bir dille yazılmış bir kitap ben çok beğendim ve çok faydalandım.
Yolumuz aydınlık ve açık olsun.

Hiç yorum yok: