20 Mart 2009 Cuma

dİŞÇİ KORKUM VE BEN

Ne çok korkardım ben diçiden ve neçok kötü anılarım vardır dişle ilgili .Dün yine zorunlu olarak dişçiye gittim ve kuzu kuzu oturdum dişçi koltuğuna hiç gıkım çıkmadı dişçi de iyi bir dişçi olduğunu kanıtladı .Bende yerleşmiş kadın dişçi korkusunuda yendi,eli çok hafifti.

Henüz işim bitmedi ancak bende güven duygusu oluşturdu .Ben güvendiğim insana sonuna kadar güvenirim güvenmediğim dr hiç adımımı atmam .

Dünden beri bana EFT yapmak için bir konu daha çıktı .Ben 3 yıldır dişleimi sıkıyorum bu yüzden arkadaki dişlerim sallanıyormuş ben dün gece yatakta aklıma geldi ve kendime dişlerimi sıktığımdan dolayı EFT yaptım ve gece dişlerimi sıkmadığımı fark ettim .

Dün dişçi soruyor neden dişlerinizi sıkıyorsunuz diye ben de ülke sorunları yüzünden dedim.Gerçekten son 3 yıldır yaşananlar ve elimizden bir şey gelmemesi yaşadığım güven sorunları benim neredeyse dişlerime mal oluyordu .

Ben ginede şanslı kişlerdenim insanlar hayatlarından oldular ve neçok şeylerini kaybettiler.
Hayat güven ,saygı ve özveri üzerine birliktelikler olmayınca çekilmez oluyor .

Şu sıralar uçutma avcısı kitabını okuyorum ve insanların nereden nereye geldiklerini gördüm .
Benim ülkenin insanını İyi günler görsün diye dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden .
Ben çevreme sahip çıkıyorum ve onları bırakmıyorum ancak öyle çok kşi körü körüne inanıyorki ne yapacağımı şaşırıyorum .
Dediki demişkilerle ne çok hurafeyi neçok gereksiz bilgiyi içimize doldurmuşuz .Herşeyden biraz uzaklaşınca daha net görmeye başladım .

Hiç yorum yok: