6 Mart 2009 Cuma

YENİ HEYECANLAR YAŞANMIŞ BİR GÜN DAHA GEÇTİ

Hayata bazen nasıl dünyaya geldiğimizi ne çok emek verildiğini ve neçok kıymet bilmediğimizi bize hataırlatmak için bir canlının hayata gelmesine şahit olmamız gerekiyor.Bir can ya kendi canlarıma can verdiğim zamanları hatırladım sanki daha dün gibiler ancak 20li seneler geçmiş üstünden ne çok emek ne çok çaba ve sonuç mükemel iki can.
Bu günki aklımla 19 yaşında olasam yine çocuk istermiydim diye düşündüm ve yine isterdim me karar verdim
Ben taşırkende doğururkende ve büyütürkende hep istedim çocuklarımı .
Dün asi dizisini seyrederken aklıma hep Türk filimlerinin ayrılık sahnelerini seyrederken ağladığım geldi .Ben çocukluğumdan beri terk edilmekten çok kormuşum dün bunu birkez daha yaşadım ve bu konu beni zaman zaman da rahatsız ediyor .Şimdi çalışma zamanı ve ben bu konuyla ilgili EFT yapmalıyım.
Bazen bir filim karesi bazen bir fotoraf bazen yaşanmış bir an insanı alıp derinlere götürüyor.Karşınıza kabak gibi sizi üzen ve hırpalayan herşey dökülüyor.Ben kendimle çalışmaya başladığımdan beri bu anları çok güzel yakalar oldum ve sorunlarıma gerçekçi yaklaşmak kendime samimi olmak ne ise onun üstüne gitmek ve sorunu çözebilmek çok iyi geldi.
Hayatın sizi dipte hissettirdiği zamanlar olmuştur ve sonra bu size bir güç verir ve yukarı çıkarsınız .Bu ara dipteyim yine ancak bu dip her zamanki diplere benzemiyor güçlü ve sağlam bir çıkış yapmam için hazırlık gibi...
Bu dipte olma duygusunu hiç sevmem ve denizdende hep korkarım dipte olmaktan bu yüzden denizde boyumu aşan sulara gitmem korkarım alın size bir EFT lik konu daha bu dip sendromuna da yapmam gerekeçek .
Ben içimdekileri yazdığımda geri dönüp okuduğum zaman kelimelerin arasına sıkışmış duygular su yüzüne çıkıyor ve ne güzel çözümlemeyide biliyorum ve duvarlarımı yıka biliyorum.Bu yaşatan sonra dahi olsa bu duyguyu yaşamak bir an için bile olsa huzurla nefes alabilmek çok güzel .

Hiç yorum yok: