4 Mart 2009 Çarşamba

KENDİMDE NE ÇOK YOL ALMIŞIM

Geçen gün Gamze'yle müzik gecesi yaptık koyduk Candan'nı dinlemeye başladık aldık kahvelerimizi çikolatalarımızı ancak kar yoktu olsun...
Ben ne çok aşmışım kendimi Candan artık eskisi gibi etkilemedi beni
Ben neçok hata yapmışım meğer derken ben hatalarımı aşmışım kabullenmişim ve kendimi bundan dolayı sevmeyi de öğrenmişim .
Hele her seferinde içimi acıtan annem şarkısı artık kızıma bakarak söylediğim içimin acımadan dinlediği bir şarkı olmuş .Ben bu şarkıyı dinlerken hep çok kötü olurdum annem varken annemsiz olmanın acısını yaşardım içimdeki kırılmışlıklar ortaya dökülür ve içim acırdı .Aşmışım işte sadece dinledim ve kuzumla birlikte kendi sözlerimizi dinlemiş gibi olduk bizim şarkımız oldu.Parçalandım şarkısı hep beni çok etkilerdi ancak şimdi parçalarım toplanmış ve bütün olma yoluna girmiş biri olduğumu gördüm çok iyi geldi bana bu gece iyiki yaptık artık hüzünlü kırıklıklara son ...

Hayat yeni başlangıçlar yapıyor bize geçmişin yaşanmışlıklarından kurtulmaya başladım ve kendim oluyorum.Yıkılmış dökülmüşlüklerin tamiriyle uğraşmadan yeni zemin üstüne kuruyorum hayatımı ne çok zorlu uğraş sonunda bunu yapabiliyorum ancak hiç pişman değilim halimden.

Evren boşlukları sevmez boşaltıklarımın yerine yenilerini benim seçtiklerimi koymalıyım .Bana daytılmış olanlar beni yordu ancak benim seçtiklerimle huzur bulmalıyım.

Dün peat kitabına başladım ve iyikide şimdi okumuşum diyorum çünki kendimle yaptığım çalışmalardan sonra bazı şeyleri anlamam daha kolay olacak ve sonuç güzel olacağa benziyor.Ben kişisel gelişim kitabı okumaktan pek hoşlanmam sanki ağzımda büyen lokma gibi olur, anack bu çok güzel gidiyor ve kolayca okuyorum.

Dün dişçiye gittim benim dişçi fobim vardı.Orada otururken kendimi
yokladım korkuyormuyum diye ancak tık yok yaptığım çalışmalar sonucunda onuda yok etmişim anlaşılan çok sevindim...Farkında olmadan gitmiş .Ben olayın aslını yok edince onun etkileride kaybolmuş demek ki...

Hiç yorum yok: