22 Kasım 2008 Cumartesi

Merhabalar , yeni başlangıçlar ...
Bu resmi görünce bununla başlayım istedim.Bir kitap okumuştum bikaç yıl önce çok güzeldi .Nüveyreydi ismi, bir ağa kızı iken kendinden yaşlı bir adamla evlenmişti .Kocası sarayda nazırdı ikinci evliliği idi.Hatta Namık kemalin kızıyla evli imiş ve ilk karısından büyük çocukları varmış.Nüveyrecik çok mutlu oldu nazırla çocukları ilede çok sayglı ve iyi oldular hep .Ancak hayat ona hep gül yüzünü göstermedi ve her seferinde yeni başlangıçlar yapmasına neden oldu ve hep şu sözü kendine söyledi:
NÜVEYRE YAYINI GERER OKUNU ATAR VE OKUN GİTTİĞİ YERE KADAR YOLUNA DEVAM EDER VE TEKRAR YAYINI GERER...
Bu resmi görünce bu roman geldi.Bu arada bende bir yol ayrımında idimve bende Nüveyre gibi okun olduğu yere gelmiştim ve yayımı germe zamanı gelmişti .Yayımı gerdim okumu atttım ve işte burdayım .
Biraz kendimden bahsedeyim ben 44 yaşında bir evhanımıyım .İki yetişkin kendileri ile gurur duyduğum evladım var.Lise mezunuyum.Kitap okurum en çokta biyografi aşk ve elime ne geçerse...yanlız kişisel gelişim kitabı çok istememe rağmen en az okuduklarım bir türlü okumayı sevemedim.Bunu tartışdığım kişilerin yorumu çeviri dillerinin pek iyi olmaması olabilirmiş.
Yemek yapmayı,dikiş dikmeyi ,örgü örmeyi severim .Mükemmel ev hanımımıyım ? zaman zaman Kimi zaman coşup kimi zaman yangelip yatatım.
Şu son bir buçuk senedir kendimle uğraşıyorum .Bir arkadaşımın tavsiyesi ile secretle tanıştım hekesin yaptığı gibi büyük bir ön yargı ile okumaya başladım.Ben kitabı okuyup filmini seyerttikten sonra kendimle ilgili ne çok hata yaptığımı anladım.Bizler yetiştirilirken bir çok baskılarla yetiştiriliyoruz.Aile,toplum ,din yasklar günahlar ve ayıplarla .Ben öncelikle bu muhteşem üçlüyü hayatıma ne yaptığını yanlış kullanılırsa nelere sebebiyet vereceğini görüp çalışmaya başladım .Hayatımdan olumsuzluk ifade edebilecek bütün herşeyin yerine olumlu ifadelerle değiştirdim .İlk önce içimdeki ben itirazlar edip çıldırdı sonra bir çok şeyin dayatılarak bu hale geldiğimizi anladı ve birlikte keşiflere başladık .Canımın içi güzel kızım bir kişisel gelişim sitesine üye olmuştu .Banada orası tam sana göre sende gir deyip bilgisayar öğretmeye başladı.Ah canım benim ne çok uğraştı benimle ...Benim için birçok şey öğrendiğim bir yer oldu orası çok güzel dostlarım oldu.Bir çok kişi ile hiç tanımadan birbirimizi sevdik ...Acılarımıza üzülüp sevinçlerimize çok sevinip kutlamalar yaptık ...Ancak bazı olaylar ve vefasızlık benim ve bazı arkadaşlarımın yollarımızı ayırmamıza neden oldu.Okun geldiği noktaya gelmişiz.Ben de yayımı gerip okumu attım ve şimdi sizlerleyim bakalım ok un gittiğ yere nezaman varacağız..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar Ablacım.

Yeni köşen hayırlı olsun.

Sen benim köşemi hep takip ettin. Şimdi sıra bende.

Sana yeni gerdiğin yayda ve atacağın tüm oklarda başarılar ve mutluluklar diliyorum.

Şunu da söyleyeyim. Aramızdan fiilen ayrılmana üzülsem de, gönüllerimizin bir olduğunu düşünerek, saygılarımı gnderiyorum buradan.

Şimdilik hoşçakal. Sağlıcakla..

AYAZKIZI dedi ki...

canım arkadaşım..bloğun hayırlı olsun hemen ekledim yer imlerine..burada bir çok güzellikler bulacağımı, yazdıklarının içimi ısıtacağını biliyorum..bende bir ok attım..bakalım okun düştüğü yer neresi? ben okumun düştüğü yere doğru gidiyorum..bu sefer kendimi yormadan yürüyorum..hayat zaten yol ayırımlarını hep önümüze getirmiyormu..görmezden gelip, ters bir yöne gittiğimizde ise, biraz tolerans gösterip, kendimizin farkına varmamızı istiyor, yine görmezden geldiğimizde, gözlerimizi dört açmamız için biraz sarsarak gösteriyor, ben kendi adıma sarsılmayı deneyimliyorum bu son günlerde..olsun..buda bir öğreti..aldım kabul ettim..sana, hayata ve bana saygılı sevgiler

Serpil dedi ki...

Canlarım benim sizleri gerçekten çok sevdim .Mehmet'ciğim senin yazman için benim siteden ayrımam gerkmiş bak ne güzel buradada beraberiz.
canım arkadaşım bizler meğerse koşulsuz sevgiyi seninle sadece kavramlarda değil hayatımızda da yaşamışız ve bu günlere gelmişiz .Yolumuz açık ve aydınlık olsun.