26 Kasım 2008 Çarşamba

BUNDNA SONRA YAŞANACAK YENİ GÜNLER BENİM İÇİN ÇOK GÜZEL OLACAK.

Dün benim içimde çok değişik duyguları bir arada yaşadığım farklı bir gündü.Ağladım ,güldüm ,coştum taştım hatta birazda korktum bile.Ben ne ilginç bir insanmışım meğer.Gördüğüm sahtelikleri iki yüzlü bakan gözleri dokununca hissettim kim ne hissediyor nasıl bakıyor .İnsan sağken yapmadığını bırakmayanlar ölünce kördü kömür gözlü oldu misali mangalda kül bırakmadılar vay be...
Ey hayat sen beni ne çok denedin dün duyduklarımı sindirmeye çalışıyorum .Rıdavan abim en karamanından hemde.Bana neçok şey söyledin ve benim sanki içimi döktün .Bu günden sonra bir çok şeye hazırlıklı olmalıyım .Hayat bana iyilikler ve huzur göstersin.Kendim ve çocuklarım için herşeyin iyisini istiyorum .Sevecek insan bulmayı ve bulduğumda sınırsız sevmeyi seviyorum .Hayatımdaki rağmen sevgimden dolayı kendime şükrediyorum.
Eğer tahmin ettiğim bir şey doğru çıkarsa kendime yuh diyeceğim yani...Şimdilik kimseyle paylaşmadım ama yakında kokusu çıkar nasılsa.Hayata yapılan hiç birşey saklı ve gizli kalmıyormuş meğer diyeceğim ozaman .Benim hayatımda kendime sakladıklarım veya kimseyle paylaşmak istemediğim çok özellerim oldu ancak sırlarım olmadı .Kimsenin neyaptığı ile değil kendimle ilgilendim ve daima da dürüst oldum .Şimdilerdede benim içimde ve yaşadığım hayatta içimde hiç bir olumsuzluğu barındırmıyorum içimden ve hayatımdan akıp gidiyor diye bir olumlama yapıyorum.Benim hayatımdan sanki akıp gidiyorlar...

Hiç yorum yok: