10 Nisan 2019 Çarşamba

MERHABA

                
Uzun bir aradan sora yeniden her şeyi unutmuş bir şekilde yeniden buradayım.Uzun yazılar yazmıyor hatta uzun süredir hiç bir çalışma yapmıyordum. Taki Efe ile çalışma yapana dek.Bir çok şeyin tozunu alınca ne çok çalışma yapmışım ne çok şeyi içselleştirmişim ortaya çıktı .Yazı yazmayı bıraktım ,bu ara okumayı bile azalttım.Tam kendimi salmışken canım Efe'ciğim  geldi onunla çalışmalar yaptık .Geçen sene onun için kötü geçti sakatlanmalı bol acılı  bir yıldı.Şimdi İtalya'da bir bale yarışmasına katıldı .Gitmeden onunla yaptığımız çalışmalar onun bazı korkularına iyi geldi daha güvenli gitti. Sonuç ne olursa olsun o zaten yarışmaya gitmekle çok şey başardı.Yolu aydınlık ve açık olsun.

Onunla yaptığımız çalışmalar  beni harekete geçirdi benimde kendimi sorgulamam gerektiğini fark ettim .

Bu sene babam midesinin 3/2 sini ameliyatla aldılar .Ameliyat sonrası nekahat döneminde çok zorlandık benimle iken her şeyi harfi harfine uyguladım,onun yediklerini bende yedim 3 kilo verdim .Korku ,üzüntü ve gereksiz bazı şeyler hepimizi çok yıprattı. Neyse ki şimdi çok iyi.Bu arada çok zayıfladı bazen bir insan bu kadar zayıflar mı diye  düşünüyorum .Babamdaki yaşama azmine bakınca onu kendime örnek alıyorum .Yüzünden gülümseme hiç eksik değil hepimize sevgiyle bakıyor. İyi ki var .

Bu arada oğlum asker oldu Kayseri'nin en soğuk kışında ocak ayında .Geldikten sonra hemen evden ayrıldı,zaten ODTÜ de dr öğrencisi .Küçüklüğünden beri başarılı bir öğrenci oldu ideali akademik kariyer yapmaktı ve adım adım ilerliyor .Canımın içi yolun aydınlık ve açık olsun.

Şu an kafam bomboş ve yeniliklere hazırım bakalım neler çıkacak karşıma .Teknoloji özürlüyüm her fırsatta belirtiyorum.Şu an yeni hedefler belirlemeliyim .Bu güne kadar koyduğum hayal ettiğim bütün hedeflere ulaştım .Bir yıldır da kendi kabuğuma çekildim  kendimi nadasa bıraktım şimdi yeni şeylere açığım .Şunu fark ettim bir sürü bilginin içinden süzüp kendimle çok şey içselleştirmişim, sindirmiş ve hayatımda uygulamaya geçmişim .Hala bazı vazgeçemdiğim  insanları kırmamak çevremde kileri koruyup kollama huyum var ve artık bu benim canımı yakıyor .Ben kaldıra biliyorsam oda kaldıra bilir veya herkes kendi yaptığının sonucuna katlana bilir demeliyim.


















                                                                                                                 

Hiç yorum yok: