25 Nisan 2019 Perşembe

Günümüz Aydın Olsun

Sabahları erken  kalkmayı seviyorum  hatta gecenin 3 ten sonrasını seviyorum.Kimse yokken her yere huzur hakimken ki hali seviyorum.Uzun süredir kalabalıkları karmaşayı sevmiyorum.Sanki her şey üstüme üstüme geliyor gibi.Buna ülkemizdeki bitmek bilmeyen bazı ülkelerin 10 yılda yaşadıklarını bizler bir ayda  hızlandırılmış bir şekilde yaşıyoruz  .Sanki artık hiç bir şey bizi şaşırtamaz hale geldi.En kötüsü de çocuk tacizleri,ne zaman bu hale geldik? sorusunu geçip yoksa hep mi böyleydik? diye düşünmeye başladık.Kötülük her yerde ,kadın ,çocuk, yaşlı ,ağaç,hayvan hiç fark etmiyor .Ulu önder ATATÜRK'ün çocuklara armağan ettiği bu güzel günde çocuğa yapılan tecavüz içimizi parçaladı.Daha sonra yapılan açıklamalar ve bazı yorumlar yıldırıyor.Kemal Kılıçtaroğlu'na yapılan kameraların kaydettiği görüntüler ve sonrasındaki yaşananlar insanın hayata olan güvenini sarsıyor .Bunlar son günlerde yaşananlar .Hayata tamda bu kadar karamsar bakarken  karşıma nasıl güzel insanlar işte bu dedirten kişiler çıkıyor hayatı çekilir umutları taze hale getiriyor instagram daki kovuktakiler irem cagıl  gibi  .Pırıl pırıl insanlar köye yerleşen terkişehir ,trabzon hurmasını kurutmayı araştıran ve ülkemizde yaygınlaşmasına ön ayak olan meyveli bahçe gibi.Sıfır atıkla  yola çıkılıp kendilerini aşan bir çok güzel insan hiçte az değiller sadece proje üretmekle uğraşıyorlar .Benim hayatıma bir çok kereler dokunup umutlarımı yeşerttiler hepsine teşekkür ediyorum.

Artık çok fazla televizyon seyretmiyorum netten yabancı dizi izliyorum kitap okuyorum ara sıra örgü örüyorum.Hayatımı rölantide yaşıyorum  durdum kendimi yorgun hissediyorum .Bir ara toplumun bize dayattığı başarı kavramı benim için yıkıldı  liseyi bitir ,bir üniversite oku, iyi bir işe  gir ,evlen ,çocukların olsun ,bir yazlık bir kışlık evin olsun ,emekliliğinde yazlıkta yaşa bunlar başarı kabul ediliyordu artık benim için başarı biriktirdiğim güzel anılarım ne kadar çok diye baktığım ve geride bıraktığım ayak izleri .Bazı şeyleri içimden geldiği gibi yapmam .Artık beni tanıyanlar biliyor neye kızarım neyi severim .Bazıları damarıma basıyor eskiden zamana bırakırdım artık tahamüllüm yok anında siliyorum zamana bırakmak vakit kaybı gibi  geliyor .Yıllarca annemin sözünü dinleyip ite dalaşmaktansa çalıyı dolaştıklarım vardı onlar bile patladılar ve artık çalıyı bile dolaşmamaya karar verdim.GÖRMÜYORUM ,DUYMUYORUM ,UMURSAMIYORUM herkesi kendi haline bıraktım.
Farkında mısınız  hayatımızdaki insanların bir kısmı kalabalıkların içinde yalnızlık çeken insanlar ne kadar çoğaldı.Bir araya geldiğinizde sizi esir alıyorlar ben dinlerim ancak beni kızdıran sizi aptal yerine  koyup sen hiç bir şey anlamazsın dinle öğren tavırları helede onunla aynı fikirde değilseniz ki tavırları iste buna katlanamıyorum .Artı katlanmak zorunda da değilim.Şimdi konuşurken sürekli ben diyen insanları sevmiyorum .Mesela Ekrem İmamoğlun'da en beğendiğim yan insanlara sevgi ile sarılıyor sabırla dinliyor mütevazilik le cevaplar verirken net tavırları.Toplumda bu örneklerin çoğalması insanların artık güzel özelliklerin olduğunu bilmesi ve en önemlisi eğitimin insanı insan yapan bir erdem olması çok güzel .Bizler artık kavga söylemlerinden yorulduk.Okuyan okuduğunu hayatına geçiren ve yanı sıra mütevazi olan liderler gibi örnek insanları görmek güzel.Biz birlikte olan değerlerimizle güzeliz ayrışarak değil birleşerek yaşayınca güzeliz. 
YURTTA SULH CİHANDA SULH diyelim ve ulu önder ATATÜRK'ü minnet ve saygı ile analım .

Hiç yorum yok: