13 Nisan 2019 Cumartesi

AZMIN ZAFERI

Bugün Efeden guzel haberler aldık ,katildığı bale yarışmasından gümüş madalya aldı .Aslında toplam104 puan almış ancak hiçbir  turk e birincilik vermemişler siyasi oyunlar yüzünden 2.lik ödülü almış .Hiç önemli değil o zaten yarışmaya katilarak bizim gönlümüzü birincisi oldu .Onunla yaptığımız çalışmalar ona iyi gelmiş .Şu an onun adına çok mutluyum 

Daha dün küçücüktü bugün kocaman bir star oldu gözlerimizin önünde .Azim ve öz veri ile geçen yıllar .Anne ve babasının destekleri Efendim işini çok sevmesinin meyvelerini bugün topladılar.

Efeciğim yolun aydınlık  ve açik olsun.🌟🌟

Dün kiz kardeşime güzel bir gün geçirdik.Cocuklarlarla ufak çaplı bir çalışma yaptık bakalım sonuçları ne olacak .Buralarda yağmurlar başladı ben yağmurlu havalarda pek hoş olmuyorum ağrılarım artıyor  .Bu gün en çok ta acaba benim kırılma noktam ne diye düşünüp duruyorum bakalım ne çikacak?


Hiç yorum yok: