11 Nisan 2019 Perşembe

UYKUSUZ HER GECE

Uyuyamıyorum bazen 3 saatlik uykuyla geziyorum.Kendimi yorulmuyorum onun icin uyumuyorum diye kandiriyorum ancak degil.Neden uyumuyorum bilmiyorum aslinda bunada pek takilmiyorum.Ben gecenin 3ten sonraki halini severim huzur vardir insansiz.

Dün Efe ile konuştuk sesi çok iyi kendine güvenli geliyordu umarım derece ile gelir  başarılar diliyorum.

Hedef koymakta zorlanıyorum insan önünü göremeyince hedef koymakta zorlanıyor bu ara hayal kurmak bile zor kafamda karmaşa varken başlıyorum birde bakıyorum ki başka şeyler düşünüyorum.Enerjiler değişiyor bizlerde  degisiyoruz hayat goz açıp kapayıncaya kadar geçip gidiyor.

Hayatımın en karmaşık döneminde e en huzurlu zamanını yaşıyorum .Sessizliğin sesini dinlemek kendimle içsel muhakemeler yapmak içimdeki cocugu buyutmek ve kendimi dinlemek iyi geldi .Şimdi yeni hayaller, yeni hedefler  bulmalı ve kolları sivamaliyim. 

Kendime verdiğim bir sözü tutamadım kilo vermek aslında çok guzel vermiştim ancak yaşadığımız bazı olaylar ve kendimizi zorlamamiz sonucu tekrar aldım .Birinci hedefim kilo ile ilgili çalışmalar yapmak olsun 

Efeyle güven konusunda EFT yaparken benimde guvensizliklerim depreşti bogazimda hissettim bende kendimle ilgili bu konuda EFT yapmalıyım.Alerjilerimle ilgili birde zaman kontrolü ile ilgili yapmalıyım

Yavaş yavaş hedefler belirmeye başladı.Yarın kiz kardeşime gidiyoruz orada kalıp ertesi gün döneceğiz . Çocuklarla eft yapmayı deneyeceğim bakalım ne yapabileceğiz yazarım.Şimdilik bu kadar 

Hiç yorum yok: