28 Aralık 2017 Perşembe

YİNE KOCA BİR YILIN SONUNA GELDİK

Bu yıl birçok zorluk yaşadık ancak ,bir o kadar güzel geçti. Geçen sene ekim ayımda babannenin felç geçirmesiyle  başladı bütün zorluklar .Hepimiz çok zorlandık oda biz de konuştuğunu zannedip anlaşılamamak saatlerce acaba ne istiyor deyip anlamaya çalışmak bir insanın gözünüzün önünde gün güne ölmesini izlemek hepimizi çok yordu 1 mayısta defnettik kendisini .Ölmüş birinin arkasından konuşmamak için duygularımı yazmak istemiyorum.

Evet gelelim güzelliklere bu sene kendimize araba aldık . Ayvalığa  tatile gittik güzel bir yere yetişme kaygısı olmadan dinlendik .8 ay olmasına rağmen hala kendimizi özgür hissedemiyoruz .

Bu yıl 25 ekimde hayatımıza kara bir kız girdi salem  .Ben hep o bize gelecek dedikçe Gamze abartıyorsun diyordu.Dizi izlerken verdiğimiz bir molada karşıdaki ambulansların altında Gamze sesini duydu ve gidip aldılar .Önce Osman hiç istemedi ya kedi ya ben dedi ancak şimdi en çok o seviyor.Hayatımıza neşe getirdi.Ben en çok bal rengi olsun diyordum ama kara bir kızımız oldu  .Eve gelen bir çok kişininde gönlünü çeldi minnoş.

Ben geçen yılda verdiğim bütün kiloları geri aldım ancak kendimi çok zorlamak istemedim diyet yapacağım diye bir çok şeyden vazgeçmiştim .Çarşamba günü diyete başlıyoruz bütün yemek istediklerimi yedim .Bu yapacağımız diyet bir çok diyetin birleşimi olacak  en başta hayatımızdan paketli ürünleri çıkaracağız .Yoğurdumuzu kendimiz yapacağız  .Sonra ŞEKER en büyük düşman onu çıkarıyoruz yerine meyve ve  ekmeği çıkarıyoruz  çünki  buğdayın genetiği ile oynandığı için çölyak gibi hastalıklara neden oluyor .En önemlilerinden biride tuz mümkün olduğunca az.Yemeklerimizi tereyağ veya zeytin yağı ile pişireceğiz yağsız diyetlere SON.
Bu günlerde vakit bulduğumda kendime mektup yazacağım .Bu arada nedendir bilinmez bir üçleme merakı başladı bende üç günde üç kitap okudum .Üç gün üç kış içeceği paylaşıyorum ilk boza dün annemin sütlü Türk kahvesi bu günde anneannemin papatya çayı olacak . Üç tane yılbaşılı film izleyeceğim .Bunların hepsini instegramdaki mustang serpil sayfamda paylaştım .Orası benim fotoğraf  albümüm gibi .

Her neyse  kendime yeni hedefler  yeni umutlar bulmalı ve eskileri silkelemeliyim .

Hiç yorum yok: