24 Kasım 2009 Salı

MERHABA YENİDEN EVİMDEYİM

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Yeniden evimdeyimve bayram hazırlıkları yapıyorum ...Az biraz temizlik ve bayram yemekleri...Henüz mönüye karar vermedim ...Ancak bu bayram sabahı kavurma ile sabah kahvaltısı yapacağız...

Bizim bebeişler dirençli çıktılar sadece 3 hafta erken doğdular ...Yani 37 haftalık ...Daha önceden annenin hastanede kalması ve doğumun kararlaştırılarak yapılmış olması onların her hangi bir riske maruz kalmadan doğmalarına neden oldu ...Zaten o gün gitmemiş olsaymışız zorunlu giderdik herhalde ...
Çünki ikisininde kordonları dolanmış ...DR doktorumuz Hulusi Zeyneloğlunun deneyimli ellerinde olmaları bize güven vermişti ...Bu güvenin boş olmadığını gördük zor geçebilecek bir doğumu güzel anlar olarak yaşamımıza kaydettik ...Kendilerine sonsuz teşekürler ediyorum...
Önce doğan bebeğe annesi Alp demiş sonra da Mert bebek doğmuş ...Mert'in pozisyonu ters olduğu için biraz iş çıkarmış ...Bu yüzden canım Mert'im yanımıza geldiğinde hiç sesi çıkmıyordu ...Alp ortalığı yırtıyordu ...

İlk anda uzun zamandır beklediğimiz bebeklerin onlar olduğuna inanamadım mucize gibi bir şeydi iki minik can ...Alp 2.350 ,Mert2.250gr doğdular boyları 47 cm idi ...

Bir anda hepimizin ilgi odağı oldular ...Erkek kardeşim Semih ve ben tecrübelerimizi konuşturduk ...Ben Gamzeden sonra bayğı bir deneyimliyim ...Gerçi aradan 25 yıl geçmiş ancak bilgiler datadan yeni çıkmış gibi...

Hastanedeki bebişlerin tümü ağlarken ben ne yapılması gerekirse yaptığım için onları sıksık doyurdum annelerinin sütü gelmediği için mama ile kaşıkla besledim altlarını sık değiştirdim gazlarını çıkarmadan yatırmadım ...Bu da bize güzel uykulu bebişler olarak döndü...

Canlarım ya onlarla sanki gerçekten beni anlıyorlarmış gibi iyi telkinlerle konuştum benim bebişlerim akılı uslu uykucu gibi telkinler verdi...Bebişlerin yanında tv seyrettirmedim ...Güzel sözleve iyi temenilerde bulunduk...Artık sanki beni tanıyorlardı benim kucağımda ağlamıyorlar minik civcivler gibi bana sokulmaya başlamışlardı...

Hastanede hemen boş memelerinide verdim ...İkiside çok kolay alıştılar daha çok küçük oldukları için çabuk yorulsalarda ikiside ço ilk oyuncağı pek sevdiler...

Hastanedeki gençler bayıldığımı daha önce de söylemiştim ...Her biri işini özveri ile yapıyor onlarla gurur duydum...Başkent hastanesi kadın doğum bölümünde çalışan gençlere çokkkkkkkkteşekür ederim...En çok ta Seçilim seni çok seviyorum...

Bebişler düşük kilolu prematüre doğdukları için kan şekerleri düşüyordu benim özveri ile mama yedirmem sayesinde iki günün sonunda hastaneden taburcu edilmemize karar verildi ...

Eve dönüş sevgili dayımızın kendi işlerini asssıp gelip bizi götürmesi ile başladı ilk heyecan ve ilk yolculuk ...ve mutlu son...

Eve geldikten sonrası yarın devam edecek ...



Resimlerde;Mavili olan Alp,beyazlı olan ise Mert...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Hiç yorum yok: