26 Kasım 2009 Perşembe

EVET NEREDE KALMIŞTIK...

Evet eve geldik ...Şok Şok şok ev bir savaş alanı idi ...Birde kızkardeşim eşinin çok düzenli olduğunu anlatıp durur ...Bizim getirdiklerimizlede iyice içinden çıkılmaz bir hale geldi ...Erkek kardeşim çok tizidir iş yapmaz ancak dağıtmazda ...Görünce ikimizinde nevlimiz döndü ...Ancak birbirimize bakışmakla kaldık...

Bebişleri sarılı hallerinden açamadık evi havalandırıp kombiyi yaktık ...Ev ısınıcada açtık bebişleri ...Birde ne görelim Mert sırtına işemiş bezi kupkuru üstü başı sırılsıklam ...

Canlarım ya DR çıkarken üstünde bir yazan herhangi bir mama vere bilirsiniz demişti ...Tipik erkek davranışı eşi tuturdu illaki emzir diye yazık kız bir yandan süt sağıyor ancak henüz sütü gelmediği için iki bebeği doyurmya yetmiyor ...Çocuklar ağlamaya başlayınca dayanamyıp ertesi gün mama alındı ...

Kendimi kutluyorum bu olaya yorum getirmeden durabildim ...Artık üstüme vazife olmayan şeylere karışmadığım için ...Yaptığım EFTlerin faydalarını gördüm...

Kaşıkla besliyoruz bebişleri ancak yarısını yiyorlarsa yarısınıda üstleri yiyor ...Neyse günün sonunda biberona döndük ...Ben sadece öneri getiriyorum karar vermeyi anne babaya bırakıyorum ...

Artık ne kadar yediklerinden emin olabildik ...3. günde canım kuzum Mert hafif bir baygınlık geçiri gibi oldu ...Bu bebişler küçük doğdukları için kan şekerleri çok çabuk düşüyor...Düzgün beslenme ye geçtiklerinden beri öyle bir olayla karşılaşmadık...

Doğduklarından 3 gün sonra hastaneye ilk muayene için gittik ikiside 100 gr vermişler alpin ki önemli değil ancak Mert için önemli ...DR yeniden görmek istedi topuk kanı için hastaneye gittiğimizde ikiside doğum kilolarına erişmişlerdi...

Canlarım ya saatli ve yarım yedirdikten sonra gazlarını çıkarmamız sayesinde kilo aldılar yarım yedirdikten sonra gaz çıkarma işlemi bebeğin doyduktan sonra gaz çıkarırken kusmasını önlüyor ...Buda benim datadan oğlumda yaşamıştım ağazından burnundan geliyordu yediği ...Bu yöntemle aşmıştık...

Yavaş yavaş evde kıpırdanmalar başladı ben hem onlara çok yardım ettiğim için mutlular hemde masraf oluyor diye baba söylenmeye başladı ...Bende kardeşim üzülmesin diye ses çıkarmıyorum ...

Bir haftada böyle saçmalıklarla geçti ...Cuma günü evime gideceğim ...Perşembe günü bir telefon annem çok hasta imiş alel acale annemlere gittim gerçekten çok hasta bu sene grip aşılarını yaptıramamışlar benim annem MS hastası onun grip olmaması gerekiyor üstüne birde atak dönemine girmiş...Annemin ateşini biraz sirke içirerek düşürdüm...Kendine gelince birde Aferin içirdim ...Üstüne birde benim gelmem onun iyileşmesine neden oldu ...Ertesi gün evimdeyim nihayet ...


Hiç yorum yok: