30 Kasım 2009 Pazartesi

BİR BAŞKADIR BEBEKKOKUSU

Bir başkadır bebeiş kokusu ne güzeldir insanın içini ısıtır kalbini şevkatle doldurur...Biz bu gün saykoyla bundan faydalanmak için Alple Merti görmeye gidiyoruz ...Canlarım ya özledik kendilerini...

Belki bu gün ilk banyolarınıda yaptırırız...Daha minicik bedenleri suyla ilk defa tanışacak ...Su ne güzel bir nimettir insan oğluna ...Bende bu gün sabah 1,5 lt su içtim sanki kurumuş gibi idim içince biraz fazlaca bir yerleri ziyaretetsemde yinede bana çok iyi geliyor ...Birde duş alırken suyun arındırma güçünden faydalanıyorum sanki vücuduma değen her damlanın beni arındırdığını imgeliyorum ve içimdeki bütün negatiflerin gittiğini hissediyorum ...Buda bende duştan sonra güzel bir gevşeme olmasına neden oluyor...Şimdi hem içten hem de dıştan arınmayı deneyimliyorum...

Kendimle ilgili ne çok konuda ne çok şey aştığımı görüyorum inatçı ve azimli bir insan olmam ve girdiğim yolda çok şey araştırmam beni daima başarıya götürmüştür...Yarın kendi kişisel gelişim yolculuğumu anlatmaya başlayacağım ...Uzun zor fakat güzel bir yolculuk ....Kimi zaman kendime bile zor söylediğim şeylerin itirafları ve bendeki etkileri...
Ben bilgiye sonsuz saygı duyarım ancak bilipte hayatına geçirememiş insanları sevmiyorum ve saygıda duymuyorum ...Bilip hayata geçirmiş ve bunun hazzını yaşayan insanlara hayranım...Kendi hayatı için en küçük hareketle çabalayan insanlara ve azıcık bir iyiliğin bile kıymetini bilen insanları seviyorum...

Hiç yorum yok: