15 Ekim 2009 Perşembe

HEYECANLI VE DE YOĞUN GÜNLER YAŞIYORUM



Heyecanlıyım bebişler yanlış alarm verdiler hastanede yattık 33+2sinyal başaldı 4 gün hastanede geçirdik ...Dr nidilat diye bir tansiyon ilacı ile doğumu durdurdu...Bu hafta evde dinlenerek geçirecek ...

Anne heyecanlı ancak biz başındakiler daha heyecanlıyız...Bu gün de oda takımları gelecek yerleştireceğiz...

Ben sandalye tepelerinde uyumuktan helak olmuşum yatığım yerde uyuyorum...

Hastanede intörnlerle hemşirelerle kanka oldum ne çok sevdim hepsini ...Canlarım ya pırıl pırıl umut vadeden geçler tamda umudumun azaldığı bir dönemde doping gibi oldu ...

Ben gelecek için hedefi olan insanları severim...Gördüğüm gençlerin hepsi neredeyse hedeflerini belirlemiş vede epey bi yol kaydetmişlerdi...

İnsanlara yaklaşımlarındaki şevkat ve saygıya hayran oldum uykusuz geçen bir gecenin sonunda bile gözlerindeki güzel enerjiyi yakaladım ...Gençliğe olan güvenim bir kez daha pekişti her ne yaparlarsa yapsınlar işte Atatürk gençliği dedim...

Eşimde işinden çok memnun şükürler olsun zevkle gidip geliyor ...Kendine olan güveni geldi önceden ben yapamam derken artık ben yaparım ben bilirim diyor huzurlu ve güvenli bir halde ...

Canım kızım dün kaydını yaptırdı ...Artık bir sosyal hizmetler uzmanı adayı ...İnşallah önü açık olur herşeyde bir hayır vardır...Canım onu çok seviyorum kendinde çok şeyler aştı bir çok şeyi başardı şimdi sıra okul işinide hallettimi hayatı düzene girecek ...

Oğluşumda bu sene ikinci sınıfa geçti labaratuar dersleri başladı ...Pazartesi ve salı çok yorgun geliyor...Canıma beyaz gömlek nede yakıştı ...Gözlüğünü takıp önlüğünü giyince çok yakışıklı bir kimyager oluyor ...Bana da onların başarıları ile övünmek kalıyor...


2 yorum:

mutlu anne dedi ki...

merhaba blogunuzu epeyce okudum sizinle eft hakkında bilgi alışverişi yapmak istiyorum mümkünse

Serpil dedi ki...

tabiki eğer size yardımım dokunabilecekse çok mutlu olurum yakında bloğumda kendi eEFT çalışmalarımıda anlatacağım sormak istediğiniz bir şey olursada severek yardımcı olurum....