2 Ekim 2009 Cuma

nE ÇOK PARÇAYA BÖLÜNMEM GEREKİYOR

İnsanlar beni kaç parçaya ayırıp her biri kendi işinde kullanmak için neler yapıyorlar ...ancak ununutuyorlarki ben tek bir kişiyim artık ...
Ben istemedikçe bir şey yapmam...Eski ben herkesi memnun etmek için ne çok koştururdu ...İnsanlar yinede hoşnut olmazdı ...Artık kendim istersem koşturan istemediğim yerde yapamam diyen bir ben var...Ne zor elde ettim bu yetiyi...Ne çok mücadele verdim ...Kendimi kutluyorum başardım...

Dün hem güzel hemde yoğun geçti ...Sabahtan misafirle konuşurken yine bana laf sokmaya kalktı ancak bende hiç alta kalmadım aynen karşılık veince susmak zorunda kaldı sonra kız kardeşimle Dr gitmek için hazırlanıp evden çıktım ...

Dr gittik bebişler 33 haftalık oldular boyları ve kiloları gayet iyi...DR ları bu gün bile doğsalar bir hafta hastanede kalcaklarını söyledi bir hafta sonra doğarlarsa anneyle birlikte hastaneden çıkarlarmış ...


Sonra kardeşimin evine gittik ...Odalarının perdeleri geldi çok şirin olmuş ...Bizde aldığımız kapı süsünü kornişe taktık herşey yerleşsin yaptıklarımı buradan sergileyeceğim...

Eve geldiğimizde yemeğimizi yiyip geçtik TV karşısına... kızımın çok kötü başı ağrıyordu ...İlaç aldı ancak geçti herşeye rağmen güzel bir gündü...

Bu gün anneme gideceğim çok yoğun bir hafta sonu olacak dilerim misafir bu hafta gider...Bizde biraz dinleniriz...

Kendimle ilgili çalışmalara biraz ara verdim ne çok EFT yapmam gereken konum var biraz kafamı toplayıp başlarım çalışmalara ...

Buradan kendimi anlatırken birilerine fayadam dokunursa ne mutlu bana ...Ben kişisel gelişim uzmanı değilim sadece kendi yaptıklarımı anlatıyorum ...Bence iki üç yerden seminer alıp kişisel gelişim uzmanı olunmuyor ...Bence pisikoloğlar bu işin en vazgeçilmezleri olmalı ...Bunu tabi herkes için söylemiyorum ...Mesela canım Abdullah yavaş ve emin adımlarla ilerliyor inanıyorum ki ilerde başarılı bir uzman olacak sürekli kendini geliştirmeye çalışıyor ve önündeki uzun yolu sakin ve huzurlu emin adımlarla gidiyor ...Ben oldum diye düşünmüyor daha neyeparım aşmasında ...Yolu açık olsun ...

Ben kendim için hiç böyle bir hedef koymadım ancak bir çok kişiye yaşadıklarımı anlatarak örnek olduğumu gördüm ...Ne mutlu bana ki kendi deneyimlerimle ışık ola bilmişim ...Canlarım hepinizi seviyorum...

Biraz dan çıkmak zorundayım...Hoşçakalın...


Hiç yorum yok: