3 Ekim 2009 Cumartesi

BU ARALAR KENDİMİ DİNLEMEYE ÇOK İHTİYACIM VAR



Yine kendimi dinleyemiyorum ...

Benim isteklerim dileklerim yapmak istediklerim erteleniyor ...Ben kimseden değil kendimden istemenin tadına varmışken başkalarından beklemiyorum ...Sadece biraz kendim için zaman istiyorum ...Bu aralar insanlar üstüme üstüme gelip benim zamanımı çalıp kendim için bir şey yapmama izin vermiyorlar ...

Ah şumisafir sanki bütün enerjimi sömürüyor hani enerji vampirleri vardır ya işte öyle ...Bir an sanki kanım canım çekilip aygın baygın yatıyorum...Onu yolcu etsen bir kocamna ohhhhhhhhhh diyeceğim...Belki bu hafta gider ...Ya bu kadar kaygısızlık vede saygısızlık olmaz ki ...Beni kendi evimde yönetmeye kalktı ...

Ben böylelerine pabuç bırakmam ...Ancak zamanımı çalması ban sormadan gelmesi ve bu kadar uzun süre kalması beni yordu ...Bütün projelerimi ertlemek zorunda kaldım ...

Ancak kızımla ikimize güzel derslerde verdi halimize günümüze şükreder hale geldik ...Ettiğimiz şükürlere yenilerini ekledik ...

Hayatımızın ne kadar iyi ve kaliteli geçtiğini bizlere gösterdi ...Ne çok şeyde kendimizi aştığımızı gördük...Kendimi ailemi çok seviyorum...

Ben ne güzel bayramdan sonra EFT çalışmalarıma başlayacaktım ...Bir türlü başlayamadım ...Zaten hayatımın ikinci on yılına başlamak bana zor geliyordu bu da bahane oldu ...

Dün anneme gittim ...Yine çıldırttı beni ...Ya artık yok böyle bir şey diyorum başkada bir şey demiyorum ...Kafasını nerde olmayacak şey var onu takıyor sanki gerçekmiş gibi söylüyor ...Canım babam artık ona çok acıyorum hiç hali kalmadı dayanacak ...

Hasta ve yaşlı olamka belki çok zor ancak insanlara eziyet etmelerini gerektirmiyor ...

Şimdi evin sakin ve huzurlu dinginliğinde bunları yazıyorum ...Birazdan ev ahalisi kalkar ve hayat bakalım ne süprizler hazırlamış bize...

Bu gün güzel bir gün olacak kendime iyi günler ve iyi dostlar çekiyorum ...Hayatımda sevdiğim ve beni sevecek dostlarımın olmasını diliyorum...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güldüm sen ne alem seysin böyle :)))
yazdıim yazılara cevap vermemenin bir sebebi varmı?? bu kacıncı oldu bilmem ama hiç cevap gelmedi neden...:))
serap

Serpil dedi ki...

tamamen teknoloji özürlü olmama neden görmemişim ...