31 Mayıs 2009 Pazar

BU ARALARBENİ İKİZ HEYECANI SARDI İKİZ TEYZESİ OLUYORUM...

İkiz teyzesi olacağım vay be ne güzel bir duygu ...Bir anda sevgi nüfusum artacak henüz ilk üç aylarını doldurdular sağlıklı bir şekilde büyüyorlar ...annemiz biraz nazlı ancak çok iyi idare etti şimdiye kadar...

İçim kıpır kıpır onlar büyüdükçe bende heyecan artmaya başladı...O minicik bedenleri elime aldığımdaki ve kokularını ilk hissettiğimdeki anın heyecanı ...

Bu gün gidip ip alacağım örgülere başlayacağım ...Onlar için yaptıklarımı bloğda yayınlarım ...Hepimiz için güzel bir anı olarak kalır ...

Bir tane bile insana çok güzel duygular uyandırır ken ikitane ...ben 35 yaşında hala oldum 45 yaşındada teyze oluyorum bazen erken yaşta hala teyze olanları kıskanıyorum ama olsun artık benimde sevecek bir sürü kuzum var...

Ne güzel böyle kendimin insanlarına sahip olmak ...Hala oldum ancak çokkkkkkkkkk mesafeli bir ilişkimiz var...bunlarla pek mesafeli olacağımızı sanmıyorum ...O nun içinde sabırsızlıkla bekliyorum ...

Minicik eller ve ayaklar ...Hani derler ya körün aradığı bir gözdü allah verdi iki göz ...Bu tam bana uydu sevindirik oldum ...Ne çok bekledim ben sizleri canım kuzularım ...Bu hafta annesinin caını elmalı pasta istetim ve yaptım yedi kuzucuklarım afiyet olsun size kan olsun can olsun...

Siz hele bir doğun daha sizlerle neler yapacağız sizleri kocaman öpeceğim sulu sulu....

Hiç yorum yok: