15 Mayıs 2009 Cuma

Bu aralar çok hastayım çok....

Acayip nezle olmuşum ,burnuma sanki çeşme takmışlar gibi sürekli akıp duruyor ...Sanki hiç iyileşemeyecekmiş gibi hissettim kendimi ...
İçmediğim ot çöp kalmadı ...bütün kocakarı ilaçlarını denedim ...Bu gün nihayet kendimi daha iyi hissediyorum ...
Gözümü açar açmaz adaçayı ...Ihlamurlu kahvaltı sonra gülhatmi ...Derken liste uzar gider ...en mucizesi tarhana çorbası ...Bizim hastalık çorbamız haline geldi aslında ben hiç sevmem zatı muhteremi ancak hastayken süper geliyor...

İki gündür hiç bir şey yapmadan yattım müzik dinlemek bile insana eziyetmiş gibi geliyor ...

Bu aralar bir durgunluk dönemindeyim zaten kendimle ilgili hiç birşey yapmıyorum...Bazen durulup dinleniyorum sonra yeniden büyük bir coşkuyla sarılıyorum kendime...

Bir düşünsenize kimimiz var kendimizden başka en değerli şeyimiz kendimiziz ancak çok geç olmadan farketmek çok önemli kendini...

Ben biraz geç buldum ancak sindire sindire yaşamak istiyorum acele etmeden tadına vara vara...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım çok üzüldüm,çok geçmiş olsun tez zamanda şifa bulasın inşallah.sitemiz olmayınca bloğuna bir uğrayayım dedim,önceleri uğramadın da şimdi niye,diye kızma sakın sobetten noksan kaldık ya ondandır.öpüyorum,tez zamanda buluşmak dileğiyle hoşçakal..
nefa