1 Haziran 2009 Pazartesi

İKİZ BİR DÜNYA KURMAK

Bizim bebişlerin ikiz olduğunda en çok ben sevindim ...çünki bir anda ikitane kuzum olacaktı ...

Hepimiz için değişik bir duygu oldu önce şaşkınlık ve algılayamama ... ancak daha sonra hepimiz yavaş yavaş heyecanlanmaya başladık ...

Ne çok özlemşiz bebiş kokusunu...Bizim ailede çocuklar özel varlıklardır herkes içindeki sevgiyi sonuna kadar verir ve küçük prens ve prensesler olurlar ...Ancak aşırı davranışlardanda hiç hoşlanmayız...Mesela benim kızım telefonu ben güzeller güzeli Gamze diye açadı...Oğluşum tam bir sevgi arsızı idi ...Yiğenim ise gelirken suskun durgun gelip eğlenmiş giderdi...artık aramız biraz limoni ancak hepsi çok özel oldular...Bakalım bunlarla tavan yapacağız herhalde...


Ne çok yapılacak iş var giyisiler ,arabalar ,yatak yorgan ...Herşeyin hazırı var ancak ben bazı şeylerin hayatta bir kez yaşa

ndığı için özel olmasını isterim ...Kendi kızıma o zaman sepet yoktu veya zor bulunuyordu yabancı bir kataologda bulup aynısını yapmaya çalışmıştım...Kocaman bir karınla bütün dikişlerimi kendim dikmiştim zevkle ...Bunlar içinde özel şeyler yapacağım ...Bizim ailede kocaman kalabalık bir aile haline dönüşüyorlar...

Anneside yiyeceklerine çok dikkat ediyor çay kahve içmiyor maydanoz yemiyor çeşitli kitaplar aldı okuyor ve araştırıyor ve bol bol dinleniyor bu önümüzdeki üç ay çok önemli ne kadar kendini zorlamazsa okadar kolay atlata bilir...

Baba şimdiden baba oldu ve evdeki işlerinde sorumlulğunu yüklendi ve annemize çok iyi bakıyor sağolsun...Ne büyük bir şanski başından olayların sorumlulğunu kabuledip birlikte yaşamaları...Bütün aşamalarda elle oldular ...Biz bu çocukları çok iyi büyüteceğiz inşallah...

Canım kardeşim sadece doğurmdım çok emek verdim ve bu bebişler benim ilk torunlarım olacak sanki ...



Hiç yorum yok: