12 Haziran 2009 Cuma

EFT İLE ÇİLEK ALERJİMİ NASIL YENDİM

Benim çilekle olan hikayem anne karnında başlamış ...Annem bir gün hale alış verişe gitmiş ozaman her yerdeki alış veriş yapabileceği marketler manavlar hak getire ...Ankara alış verişini halden yaparmış...Annem halin kapısından girer girmez çilekten başka koku alamaz olmuş neferet etmiş çilek kokusundan bende neredeyse 30 yaşıma kadar hiç çilek yemedim sevmedim ...

Ancak kızm çilekli süt hastasıydı her gün ona yaptım içirdim ...

30 yaşından sonra tam yemeye başladımki alerjim başladı...Bir gün bahçeden yeni toplanmış hormonsuz çilekleri yerken şişmeye ve nefes alamamya başladığımı hissettim ...Hemen eve gelince polenimi içtim çok iyi geldi etkileri durdu ...ancak çilek yiyemez olmuştum...

Ben EFT ye başlayınca ilk işim çilek alerjime ve iğde alerjime EFT yapmak oldu ...

Bu sene çilekler çıktı çıkalı biraz yemeye tırstım açıkçası...
Ha birde Ebru Şallının yüzdeki lekelere çilek maskesi vardı onuda yapmaya bayağı bir tırstım ...

Perşembe günü pazara gittim ...Her yer mis gibi çilek kokuyor amanın noluyoruz EFt işe yaramadımı ne dedim ...Gelirken iki kilo çilekle eve döndük ...Evde buram buram çilek kokmaya başladı...Koydum bir tabak yedim yetinmedim birde yüzüme sürdüm...Bir de akşam tatlının içinde yedim oh sefam olsun ...Bekliyorum ancak beklediğim belirtiler yok kokusu bile beni etkilerken şimdi sadece boğazımda hafif bir karıncalanma oldu okadar ...

Aferin kızım sen bunu aştın ...Bu sene çilek reçelide yapmazsam neyim ...
İnsan kendi ile uğraşırken kendi başına sorunların üstesinden gelmesi hemde ilaçsız DR suz çok rahatlatıcı oluyor ...Bu yöntem size sadece bir öneri bir denemekte yarar var ...Boşu boşuna ilaç takviyesi yapmamış olursunuz...Bunu deneyin Ama DRlarıda hafife almayın gidin ...

Bu sene iğdeler çiçek açtı yine ve ben doyasıya kokladım iğdeleri ...Ne kadar uzun süredir yapamıyordum bunu...Allahım sana şükürler olsun yarattıklarını ne kadar güzel yaratıyorsun çok şükürbizde bu hazları yaşama şansına kavuşmak için yolar buluyoruz...



Hiç yorum yok: