22 Haziran 2009 Pazartesi

BABLAR GÜNÜ VE BİZ

Biz yine kızlar tutuk baba evinin yolunu çoluk çocuk toplaştık masanın başında güzel bir kahvaltının ardından zevkle ve sohbetle içilen kahvelerimiz seneye babalar gününde gelecek olan miniklerinde hatırını aldık durduk yerde...

Ne çok mutlu oldu babam bizlerle olmaktan...Canım babam gözleri ışıl ışıl sevgiyle baktı her birimize...

Canım ne çok arkamı yasladım karlı dağ gibi kendisine ...Biz dağı pek severiz dağ çocuğuyuz...Erciyes dağı eteklerinde doğmuşlar annemle babam ...Sanki hep yaslanmak isteriz bir dağa güçlü kuvvetli ...Ben hep babama yaslandım yıllarca...

Ne çok ihtiyacımı önceden hissedip önüme koydun ben istemeden gözlerle konuşmayı sevmeyi güvenmeyi senden öğrendim canım babam...annem gibi kaşınla gözünle yemedin beni hep en yukarılara en enlerde hissetmemi sağladın ...Yıllarca korudun kolladın ...

Ben kendimi seninle prenses annemle kül kedisi gibi hissettim ...Elimden geldiğince sana layık bir evlat olamya çalıştım yıllarca ve oldumda ben senle gururduyarken sende her zaman benle duydun...Babalar günün kutlu olsun nice güzel yıllara...

Hiç yorum yok: