30 Kasım 2019 Cumartesi

HOŞ GELDİN KIŞ

Hiç sevmediğim fakat kutlamalar ayıdır benim için kış .Şimdiden ağacı süslemeye başlarız .Soğuk olacaksa keşke kar yağsa deriz .Benim çocukluğumdaki diz boyu karları özleyerek  çok uzun süredir Ankara'ya doyası hatta bıktırası kar yağmıyor .Eee tabi bana göre hava hoş evden dışarı çıkmıyorum .Evin sıcacık ortamında elimde çayım, kahvem bunu söylemek kolay .Her neyse bakalım bu sene nasıl olacak ben yine aynı dilekler de bulunayım inşallah doğum günümde kar yağar ,inşallah yıl başında kar yağar.

Kasım ayı çok güzel geçti ancak ben gribi bir  türlü geçiremedim .havalara aldanıp  nasıl giyineceğimi bilemedim .İnce giyinme merakım yüzünden hastalandım.Ankara havası gece çarpar .

Bu gün oğlum gelecek ona mantı yaptım,geçen haftada babama yapmıştım .Uzun süredir eşimle inatlaşıp boykot etmiştim ancak ev mantısının yerini hiç bir şey tutmuyor bir de tepsi mantısı  olunca daha başka oluyor.

Bu arada ben dört elementi hayatıma soktum önceden de yapıyordum ancak şimdi daha bilinçli yapmaya başladım eski notlar karıştırıldı yenileri eklendi çok güzel bir karışım oldu benim için.Gece yatarken topraklanıyorum kendimi kocaman bir çınar ağacı olarak imgeliyorum ve ayaklarımdan toprağa kök salıyorum böyle başlıyor benim topraklanmam ve devam ediyor .Bol su içen bir insanım duş alırken ,su içerken suya sesleniyorum bu su beni negatif enerjilerden arıtsın içerken bu su benim vücudum da dolaşırken beni şifalandırsın  gibi siz ne yüklemek isterseniz .Bolca nefes çalışması yapıyorum .Bazen sanki nefesimi tutuyormuşum gibi hissediyorum evimi havalandırıyorum. Doğa yürüyüşleri yapmaya çalışıyorum ama çok az yapa bildim.Ateş elementi de çok önemli ben arıtmak istediğim şeyleri ateşi imgeleyerek arıtmayı tercih ederim .Evde mum yakıyoruz en önemlisi ocak evin kalbi temiz tutmaya çalışıyoruz günün sonunda ya Gamze yada ben temizliyoruz.

Bu dört elementi gün içinde kullandığımız gibi ritüeller de  yapıyoruz ay dönümlerinde ,retrolar da hayatımız şu yapalım  bunu deneyelimle kendimizle uğraşarak geçiyor .Kim ne yapmış pek umurumuz da değil.Sadece insanları oldukları gibi kabul edip yaşamaya çalışıyoruz bu da bazen insanları yalnızlaştıryor.

Hayat kelebek etkisi ile yaşanıyor bazen duyduğumuz bir söz bütün hayatımızı değiştiriyor .Bazen de birbirimize öğretiyoruz  veya öğretirken öğreniyoruz .Hayatınızın pastası çok dilimli olsun .Bu dilimlerden birini hayatınızdan çıkarınca sizde çok büyük boşluklar oluşturmasın .Bunun içinde kendinizi iyi tanımanız ve kendinize emek vermeniz gerekmekte.Dış görünüşünüz önemli sağlıklı ve fit görünmek bakımlı olmak önemli bunlar kendinize olan saygınızdır .Ancak ya içimiz içimizde kaç yaşında kırılıp kalmış içimiz .Ben 5 yaşında kırılmışım  hala hayatımın ilk on yılındayım ancak içimdeki çocuk 25 yaşında aynı yaşa gelmeyi çok istiyorum  .

Hala ne çok çalışama yapıyorum kendimle  geçenlerde okuduğum bir yazıda anne bazı sorunlarını çözerse çocuklarında da aynı sorun varsa çözülürmüş hemen doğum hikayelerime EFT yaptım hiç bir şey hissetmedim çünki daha  önce çok çalışma yapmıştım içimde  bir şey kalmamış .Bu beni iyi hissettirdi .Bu arada eşimle çalışıyoruz ancak kendini hazır hissetmiyor bende çaktırmadan işliyorum .Dört elementle başladık .Biraz zorlanıyor özellikle su içerken hiç su içmeyen bir insana su içiriyorum .Bu ara yeni bir uygulama yapıyoruz Gamze ile sürekli aklınıza  gelen eleştirdiğiniz birini hakkında negatif konuştuğunuzda bir de iyi bir yanını söyleyin .Bazen bazı kişiler için çok zor oluyor ancak işe yarıyor sizi pozitif olmaya zorluyor .Henüz deneme aşamasında .

Bu gün Ankara  yağmurlu sindire sindire güzel bir yağmur var ve her yer tertemiz arınmış . Hepimize iyi ve arınmış günler getirsin hepimizin yolu aydınlık ve acık olsun .

Hiç yorum yok: