3 Kasım 2019 Pazar

BU HAFTA SAĞLIĞIMA ŞÜKRETME HAFTASI OLDU

Günaydın ,29 ekimden beri hastayım önce dizimden bacağıma vuran ağrı şimdide iki günlük grip .Bu gün daha iyiyim .İnsan hasta olmadan sağlığının kıymetini bilmiyor,hasta iken kendime hep şunu tekrar ettim şimdi hastayım  bu hastalıkla  mücadele edeceğim ve yeneceğim ve bir daha bu hastalıkla nasıl baş edileceğini bildiğim için hastalanmayacağım.

Bu arada hayat bana benim dokunmam için danışanlar gönderiyor yeni bir danışanım oldu . henüz çalışma yapmadık sadece enerji alış verişi yaptık konuştuk onun çok ihtiyacı varmış farklı bir dokunuşa bende onu çok zorlamadan dokundum .

Havalar iyice soğudu 2 gündür kalorifer yakıyoruz geceleri çok soğuk oluyor.Bu ay fırtınalar ve rüzgarların bol olduğu  bir zaman kış yüzünü gösteriyor anneannemden dinlerdik kırlangıç fırtınası koca karı soğukları diye birde gözlemleyerek öğrendikleri,ayva çok olunca kış zor geçermiş,ağaçlar tepelerinden yapraklarını dökerse kış zor geçer bol yağışlı olurmuş gibi     canım gül kokulu gül pembem Allah rahmet eylesin.Farkında olmadan geçen bilgiler ve tatlar gelir anneanemi hatırlayınca.Negüzel şeydir ayak izleri ardımızda kalan.Babaannem hep hastaydı  ben doğmadan felç geçirmişti belki onun tatları kokuları yok hayatımda ancak gözleri ile sevmek ne demek ondan öğrendik sevgisini şefkatini bakışlarından anlardınız sevmediğini de.

LÜTFEN bol SU için çok önemli ...Vücudumuzun %70 su  siz su içerseniz vücut denen makine iyi çalışır hatta suya enerji yükleyin bu su bana şifa versin içtikçe her yudumda hücrelerimde dolaştıkça şifa bulayım diye .Birde bir yazı okumuştum mantıklı geldi şişelerde damacanalarda içtiğimiz sular ölü sular şişeyi içmeden önce çalkalayın ve enerji yükleyin damacanaları da bardağa  koyduktan sonra karıştırın .Biz arıtıcı kullanıyoruz çeşme suyunu arıtıyoruz hem plastik atık yapmıyoruz cam şişe kullanıyoruz veya bardak.

Aralıklı oruca devam artık saatleri oturttuk şimdi miktar ayarlamasına geldi sıra ben bu arada 3 kilo verdim .Bu arada sağlıklı yiyecekler araştırmalarım sürüyor .Ancak organik diye fahiş fiyatlı şeyler almıyorum en uygun olanı alıp kendim pişiriyorum makul ve ölçülü yaşıyorum.

Hiç yorum yok: