15 Kasım 2019 Cuma

YENİ BAŞLANGIÇLAR

Günaydın...yine erken kalkma günleri başladı .Bu gün erken yatıp erken kalktım ,üzerimi değiştirdim .Ben kalkarım eğer üzerimi değişmemişsem gün boyu öyle gezerim .Artık havalar soğudu giyinmem lazım .

İki haftadır griple uğraşıyorum ilk hafta kafayı üşütmüştüm ancak ikinci hafta her tarafım ağrıyor.

10 kasımda Kaan ve Aydan'ı misafir ettik .Aydan'la çalışma yaptık .Birlikte öğrendik .Bana her deneyim yeni şeyler öğretiyor.Benimde unuttuklarımın üzerinden  geçtim bildiklerimin tozunu aldım .

Her yeni çalışma bana çocukluk döneminin ne kadar önemli olduğunu anne baba olmanın çok önemli olduğunu.Çocuk iken yaşanan travmaların bütün hayatımızı etkiliyor ta ki biz fark edip çözene kadar .Olaylar ,kişiler yerler değişiyor ancak o kırılma noktası temizlenmediği sürece rahatlayamıyoruz.Biz Aydan'la kırılma noktalarını bulup çalışma yaptık .Etkileşimleri farklı yerlerde oldu ,çok farklı bir deneyimdi .Zaman kısıtlı olduğu için hızlı turlar yaptık .Yine belki fazla yüklendim ama ben verdikçe karşımdaki çok güzel alınca  bende coşuyorum ...

Eski notlarım elime  geçti ne çok araştırmışım ve sanki bilgileri doyumsuzca biriktirmişim çok hızlı biriktirdiğim için kendimi nadasa bırakmam gerekmiş.Hep derim ya benim kırk kapılı odam bitti yeni kırk kapılı odaya girmeliyim diye .Yeni  kırk kapılı odamda bildiklerimi öğretmem aktarmam olacak .Bunu yaparken de ben danışan aramayacağım bana yollarımızın kesişmesi gereken kişiler kendileri gelecek.Aynı frekansta olan kişilerle bir araya geleceğiz.Birbirimizi fark edip birlikte iyileşeceğiz.Ben çok yüklendiğim için kendi enerjim de çok düşüyor ve iki gün uyudum ve kendime geldim .Ben kendime çok fazla gereksiz enerji çekmek istemediğim için herkesle çalışmak istemiyorum .

Hayatımda yeni bir dönem yeni başlangıçlar beni bekliyor ...

Hiç yorum yok: