13 Aralık 2019 Cuma

GÜZEL BİR HAFTAYI DA BİTİRDİK

Bu hafta çok hızlı ve güzel geçti.En
önemlisi iki gamze ile art arda ikisi le çalışmalar  yaptık .Bende öğreniyorum .Benim kırılma noktamda ben ağlayan bir çocuktum ve ifade edemediğimde ağlıyordum Aydan hırçın bir çocuk hırçın davranıyordu .Gamze de kırılma noktasında kendini ifade ederken gülüyor . Bakalım daha ne göreceğim .Kızım gamze boğaz çakrasın da hissetti.Boğaz çakrası ,bireye dur dense bile bir çıpa atar ve bu ne kadar çok olur bundan kurtulamazsak birikir ve hastalıklara yol açar .Ses kısıklığı , guatr,alerjiler ,astım  gibi .Birde kendini ifade edememe ,konuşma güçlüğü bazı harflerde takılma gibi.Boğaz çakrası tıkalı ise ya sürekli ama boş konuşma yada sukunluğu eden bireyler oluyorlar .Bizim Gamze susan kişilerden .Bu çakrayı açmak için onunla ilk önce kendi benliğini gizlememeyi öğrenmesi için ben varım ses çalışması yaptık ala bildiğine bağırmasını söyledim ilk zamanlar da bağırmakta zorlandı  .EFT yaptıktan sonra daha rahat söylemeye ses volümünün  daha yükseldiğini gördük ilk gün için biraz sarsıcı oldu .Bizim gamzenin babası ile ilgili kırılma noktası .Kötü bir baba değil ancak farkında olmadan katı bir baba söylediği şeylerin karşısındakini kırdığını düşünmüyor bile sen kırıldım desende kabul etmez hatasını.Bizde hepimiz pek dokunmuyoruz kendisine ancak kırılıyoruz .Biraz sarsıcı oluyor bu çalışmalar ,baş dönmesi ,içinde boşluk hissi  ,ağlama,rahatlama her şey olabilir .İkimizde biraz baş dönmesi yaşadık .

Diğer  Gamze de yakın  zaman önce abisini kaybetti(her ne kadar bu sözü sevmesem de )üzgün, kırgın ancak başka kırgınlıkları da  var onlara EFT yaptık çok ilginç bir deneyim oldu benim için,iki çakrasında da hissetti hem kalbi kırılmış, hem kızmış öfkelenmiş .benim deneyimlerimde hiç böyle bir şey yaşamadım .Gamzeyle de güzel bir paylaşım yaptık.Ona da 4 antlaşmayı mistik yoldan dinlemesini  ve hayatına geçirmesi önerdim .

Ben sadece kendi ile uğraşan ve derlediğim bilgileri paylaşma aşamasına gelen biriyim asla kendimi bir psikolog olarak görmüyorum onların yaptığı işe saygım sonsuz .Ben sadece küçük dokunuşlar yapıyorum .Kelebek etkisi olsun bu dünyada yalnız değilsiniz demek istiyorum .Denize deniz yıldızları atmak istiyorum .Bazen kendimizi kaybolmuş hissettiğimizde bir ışığın varlığını bilmek ve ona doğru gitmek insana kendini iyi hissettiriyor .Hepimiz birbirimize ışık oluyoruz .Aydınlık günlere sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: