16 Ağustos 2016 Salı

TATİLE GİDİYORUZ

Bu günler de  başladığım ingilizce çalışmaları sekteye uğradı. Babaanne bize bu ara  yapmadığını bırakmadı iki gündür sessiz hepimiz de bir panik havası var acaba fırtına öncesi sessizlik mi diye .Bizim tatil planlarını duyduktan sonra pek bir kötü oldu ağzı git diyor içi fel fecir okuyor.Evdekileri toplama işi bana düştüğü için kafaca çok yoruldum kafam bir şey almıyor artık.Tatile gitmekten hala bir ben ümitliyim .

Önümüzdeki hafta gidebileceğiz.Sadece deniz kum ve  ben  başka birşey yapmak istemiyorum .Deniz balık Ayvalık yapacağım .Hiç kitap götürmeyeceğim ilk tatilim olacak .

Bu gün eşimle benim nişan yıl dönümümüz 16 8 1982 tam 34 yıl oldu .Güzellikleri ve sıkıntılarıyla geçti ancak bu yıl kadar birbirimizi hiç sevmedik artık bunca yıldan sonra birbirimiz de huzur ve mutluluk bulduk .Ben hep hayatımda huzur istemiştim ve bu yıl onu buldum ÇOK ŞÜKÜR ALLAHIM.

Bu gün oğlumun kız arkadaşı çok ciddi bir trafik kazası geçirmişti iki yıl oldu çok şükür şimdi iyi .Ne çok şükredecek şeyim var .

Mavi saçlı kızıma gelince hayatı   genelde karamsar gözlerle  bakmasına rağmen çok zevkle yaşayan bir insan kendiyle uğraşıp başkalarının işine karışmaz sevgi dolu bir yüreği var .Onu çok seviyorum .Bana bir çok şey öğreteti.Bütün  öğrettiklerin için sana teşekkür ederi canım GAMZEM...





Hiç yorum yok: