7 Ağustos 2016 Pazar

DÜN CANIM OĞLUŞUMUN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLADIK

Dün Mustafanın doğum günüydü  ne çabuk geçti 27 yıl demek kolay ama yaşamak ...Yorucu üzücü bir o kadar da sevinçli ve mutlu günler su gibi akıp geçiyor yanımıza  kalan sadece birbirimiziz .

Daha dün gibi hatırlıyorum sabah ezanı  koynuma alıp o küçük beni ısıtışımı sevgiyle sahiplenip bu günlere gelişini .Bu sene  koskocaman bir doktora öğrencisi artık kucak almıyor ama hala birbirimize sevgiyle sarılıyoruz .

Canım oğlum  beni hiç bir zaman çok üzmedi kendi çizgisi olan ve kendinden hiç bir zaman ödün vermeyen biri oldu .Gözleri sevgiyle bakan kocaman sevgi dolu bir yüreği olan kocaman bir adam ...

Ben hala kendimi genç zannederken kocaman çocukları olan bir kadınım artık hatta benimkiler evlense torunlarım bile olmuştu  .

Dün Mustafa  yüzünden rejim de bir kaçamak günü yaşadık  ancak bu gün hiç fasılasız devam  geçen sene rejimi bozmamıştık  o yüzden çok vasat geçmişti çocuğumun doğum günü  ve sonradan üzülmüştük .Bizde doğum günleri önemlidir .Sabah kahvaltıyla başlar gün boyu sürer ...

Nedir benim bu dişten çektiğim çekilen dişimin olduğu yanağım dıştan morardı hala zaman zaman ağrıyor...

Yeni hedefler belirlemem lazım ve yeni çalışmalar yapmam lazım ...İlk olarak yeni bir şükür listesi yapmam lazım.En önemlisi nefes çalışmam lazım YANİ KENDİME YENİ BİR BEN LAZIM.


Hiç yorum yok: