3 Şubat 2011 Perşembe

Bu gün Utku'yla ikinci dersimizi de yaptık çok verimli geçti ...Benim ona anlattıklarımı çok iyi dinliyor ve yapmasını istediğim şeyleri harfiyen uyguluyor ...
Bu gün dış görünüşünü beğenmemesinden dolayı EFt yaptık ...Hissederken omuzlarında yük varmış gibi hissetti ...3 turda bitirdik kendini rahatlamış hissetti...Hatta bir yerinde kendimi tamamen ve derinden affediyorum diye kendiliğinden söyledi ikimizde turun sonunda söyledik ...Bugün ona ikimiz arasında konuşulanların sadece ikimiz arasında kalcağını söyledim ve bana güvendiğini hissettim ikinci kere söylediğimde biliyorum aramızda kalcak dedi ...Onun güvenini kazandığımı hissettim ...

Bu günilk çalışmada yaptığımız konu hakkkında düşüncelerini yazmasını söyledim ve artık başkalrının onu yakışıklı bulmamasının önemli olmadığını yazmıştı ben kendimi yakışıklı buluyorum dedi ...

Dersimiz çok verimli geçti ve bu sömestr tatilinde hergün yapmaya karar verdik ...




Hiç yorum yok: