26 Temmuz 2009 Pazar

ÇAKRALARLA UĞRAŞIYORUM...

Bu aralar çakralara taktım çakralarımın kapalı olduğu yerlere EFT yapıyorum tam bitti derken yeni birşey çıkıyor EFt yapacak...

Ben kendime EFt yapmayı artık su içmek kadar kolaya indirgedim nasıl canım su istiyor bazen canım EFt istiyor...

Kendimle ve geçmişte yaşadıklarımla ilgili ne çok şey aştım ancak buz dağının üstünü aça bilmişim şimdi yeniden başladım çakralarla ilgili konuya çalışırken ...

Hayatımızdaki renklerin seslerin ne kadar önemli olduğunu göz ardı etmişiz...En önemliside doğayı unutmuşuz tabiki kapalı olur çakralarımız...

Biz çocukken toza toprağa bulanıp gelirdik bütün enerjimizi toprağa verir onun enerjisinide alırdık mahallece hayvanlarımız olurdu onların bakımıyla uğraşırdık hayvan sevgisi içimize yerleşirdi...Bahçelerden ağaçlardaki erik kiraz çağla yerdik onlar mahalenin ortak malıydı sanki ...Büyüklere yardım ederdik odun kömür taşıyıp birlikte olmanın hazını yaşardık...Yaşlıların alış verişlerini yapardık ...Bunlar güzel duygulardı ...

Ne yazık ki artık büyük şehirde yaşayan insanlar yan komşusunu tanımaz haldeler...Bu yüzden çakralarımızın tıkanık olması gayet normal...Bazen yaşadığımız bizim dışımızda gelişen olaylarında etkisi ile ne çok tortu çöktü hayatımıza...Temizlik bende uzun sürecek anlaşılan ...

Ben bu temizliği EFT ile yapıyorum ...Mesela kök çakra dengesiz olduğunda öfke şiddet endişeve korku ortaya çıkıyor...Ben bana bu duyguları hissettiren olaylara EFt yapıyorum ...Ben hiç kendimde bu kadar öfke barındıracağımı zannetmezdim ancak öfkeme yaparken sanki göğüsümde filler tepişti ve beni acıttılar bitirdikten sonra artık o olaylara kızgın olmadığımı gördüm...

Hiç yorum yok: