3 Temmuz 2009 Cuma

EFT KONUSUNDA EPEY İLERLEDİM

Eft konusunda bayağı aşama kaydettmişim ...

Aferin bana ...

dün komşumun oğluna EFt çalışmaları yaptık Bir haftadır çok kötü durumda ...
Canım ya daha 10 yaşında ölüm korkusu sarmış çocuk tirtir titriyor ...Ya kanser olursam ya ölürsem diye...

İnsan kıyamıyor onuo halde görünce dün sonunda onu ikna edip başladık EFt yapmaya önce gönülsüz sonra hadi devam edelimdiye yaptı bütün turları ...Sonra kendini daha rahatlamış hissedip bir kase çorba içti bir haftadır çok az yiyip içmiş ...

EFT den sonra dolu bir bardak su içti...

Umarım ona faydam dokunmuş olur bu gün bakalım nasıl olacak...

Artık çevreme anlatırken ve onlarla birlikte yaparken kendimi çok daha rahat hissediyorum ...Oldum demiyorum daha öğrenmem gereken bir çok şey var...


Bu gün canım arkadaşım bana çakralarla ilgili önemli bilgiler vermiş bakalım onlarla ilgili neler yapa bileceğim...Çakralar ve EFT birleşimi bir olaya girmeyi düşünüyorum sonuçları hep birlikte göreceğiz...

Hiç yorum yok: