7 Temmuz 2009 Salı

KİŞİSEL GELİŞİCİ BOLLUĞU

Bizim ülkemizde herşeyin suyunu çıkarmaya bayılırız ya bu konununda suyu çıktı ...
Ben ne çok beğenmişti R Şanalın kuantum kitabını okuyunca kendisini tanımak istediğimi düşünmüş nete araştırmalar yapmıştım taki TV proğramında seyredene kadar hayal kırıklığımı gizleyemedim egolar tavanmı yapmış ne yoruldum vazgeçtim seyretmekten ben yine en iyisi okuyayım itaplarını beğeni ile okuyor ve faydalanıyorum...
Ayrıca çevremde ne çok kişisel gelişimci türemeye başaldı iki seminer alıp birazda kitap okuyunca biz oldukçular var...Öyle ileri gidiyorlarki neredyse boş vein DRları onlar bizim yaptıklarımızı yapamaz demeye geliyorişin ucu...
Ben kendimle ve çevremle yaptığım çalışmaları aktarıyorum belki bir kaç kişiye yardımım dokunur diye kendi deneyimlerim olduğu için denenmiştir isteyen denesin diyorum nerdeyse iki yıldır EFt yapıyorum ve kendimde epey yol aldım ...ancak bizim yeni sitedeki pınarın deneyimleri bana yeni yollar açtı ve yeni birbakış açısı kazandırdı ...Onu buradan kocaman öptüm...
Ne çok şey öğrendim ancak okyanusta bir zerre kadar yol alabilmişim ..Birde tanıdığım bu insanlar yaptıkları bu çalışmaları kendilerinde hiç uygulamıyorlar her halde ne kendi deneyimlerini anlatıyorlar nede yaptıkları eylemler bunu gösteriyor ...Sadece okuyup öğrenmek yetmiyor uygulayıp içsel barışa ulaşmak ve kendini geliştirmek çok önemli ...
Biz canım arkadaşım hayalle ne çok şeyi aştık güzel bir site ortamı yarattık ...Birbirine samimi site sakinleri sarıp sarmalayan kucaklayan bir site sahibi ve sürekli öğrenilecek konular ayrıca bu samimi ortamda kendini yenilemke isteyen canlar ...ancak kıskançlık ve haset öyle boyutlara ulaşmışki bizim gibi mütevazi bir site bile şikayet edilmiş herhalde tek kusurumuz samimiyet ...Kendilerinde eksik gördükleri yan...

1 yorum:

ben-ce dedi ki...

canım bende şaşırdım R.Şanalı izleyince,ama sonra farkettim ki egodan diil, adam tutuk bir adam,çekingenliğini yenememiş, bu yüzden de kasıyor kendini galiba,öptüm seni
Kim bu dersen benim ben Belgin Güven:)))