6 Ağustos 2009 Perşembe

BU GÜN OĞLUMUN DOĞUM GÜNÜ

Bundan yirmi yıl önce sevgilioğluşumu ilk kucağıma aldığım daki mutluluğu analatamam ...

İkinci kez anne olmuştum çok güzel bir doğum deneyimi atlatmış bir aslan dünyaya getirmiştim doğum hanede bütün yeni doğanlar ağlarken benim ki ben yorgunum uyurum der gibi uyumuştu ...Ne güzel bir bir yaşanmışlıktı benim için ...İlk bebeğimde ne olduğunu anlamadan yaşamıştım bu deneyimi ...

Canım oğlum hayatımıza renk kattı ...Sakin huzurlu ve çok iri idi ...hepde öyle kaldı ...Bu gün yirmi yaşına girdi yirmi uzun yıl ...Şöyle geri dönüp baktığımda ne çok güzellikleri birlikte yaşadık ...

Bazen beni delirtecek kadar çok soru soran ve bende hiç yılmadan cevap veren bir anne oldum ...Şimdi ben ona soru sorduğumda aman anne ya üffffff diyen bende her seferinde ama ben senin sorularını cevaplıyordum diyen bir anneyim ...

Çocuklarımla ne çok denyim yaşadım onlardan ne çok şey öğrendim...

Canım oğlum hep başarılı bir çocuk oldu hayata hep kendi ile yarışması için elimden geleni yaptım ve oda sadece kendiyle yarıştı kendi ile barışık bir birey oldu ...Küçük yaşta birey oldu hemde çoğu insanın hala başaramadığı şeyi öğrendi...

Biz seninle ne çok güldük eğlendik , ne çok şeyi merak ettin ,ne çok şeyde tartışıp ağlattım seni ancak artık kendini çok güzel savunuyorsun ve kendinden çok eminsin ...

Biliyorum yakın bir zamanda eline fırsat geçtiğinde benden ayrılacak kendi kanatlarınla uçacaksın ...Bu benim için biraz buruk olacak ancak seni kendi kanatları ile uçarken görmek beni çooooooooook mutlu edecek ...

Sen her zaman ne istediğini bilen ve kendince ona ulaşmak için yol bulan bir insan oldun ...akılcı ve çalışkan ,yaptığın işleri seversen çok başarılı olan zorlandığında inatla tersini yapan biri oldun ...

Hayat sana daima iyi yönleri ile gelsin ...Hayatının en önemli on yılındasın şimdi edineceğin tecrübeler seni hayat boyunca rahat ve iyi yaşaman için kazanımların olacak bu on yıla çok şey sıdır bir anını bile ziyan etteme herşeyi yaşa gez eğlen çalış ancak herşeyi zamanında yakaladığın trene dört elle sarıl nasılsa tren çok diye ıskalama...


Benim oğlum tam benim oğlum olmuş sevgi dolu ,sevdiklerine değer veren ince nazik ve düşünceli biri ...Bu sene sevdği için kendi elleri ile yaş pasta bile yaptı ...Ne kadar gurur duysam azdır ...Erkeklerden tamda umudumu kestiğim bir anda yapması çok hoştu...Demek ki birini yetiştirir ken yonta bilmişim....

Canım oğlum yeni yaşın sana bütün güzelllikleri getirsin iyi gün gör mutlu bir yıl yaşa bolluk ve bereketle sağlıkla ve huzurla ...Kocaman öptüm...

Hiç yorum yok: