9 Eylül 2009 Çarşamba

ORUÇ BENİ TUTUYOR...

Oruç beni tutuyor vesselam...Ben neredeyse 20 yıldır saat 10dan sonra ağazıma lokma koymam ramazanlardada aynı sıkıntıyı yaşarım ...Hele o gece kalkmalar yok mu beni mahvediyor sabahları ekşi bir mideyle öyleyi yapıyorum tam hazmettim derken açlık ve susuzluk sürünüyorum vesselam...

Bu sene sanki kafam da durdu sıcak ve susuzluk da eklenince ...Neyse az kaldı ...Birde bizim yumoşla(kayınvalidem) yemek yemek yokmu beni deli ediyor ...Sanki biz değilde o oruçlu Bir kapris bir naz sormayın gitsin ...Bayram tam bayram olacak benim için ...

Bebişlerin bir çok hazırlığı bitmek üzere az kaldı ...Bu cumartesi 29 haftayı bitirecekler ...32 .haftadan sonra ciğerleri gelişiyor ve her an doğuma hazırlar ...Minicik canlar canlarım benim ne çok severiz kimbilir özledi bebeği bizim aile...

Benim hazırladıklarımın resimlerini çekip koyacağım bloğuma...Ah keşke biri kız olsaydı ne şirin şeyler var yapacak ...

Bu ara kendimle ilgili kişisel gelişim çalışmalarına biraz ara verdim ...Belki geçeğim 2. onyıldan belkide son zamanlarda yaşadığım hayal kırıklığından kaynaklandı bilemem...

Bazen kişisel gelişimde öne çıkmış anacak kendi gelişmişliğini henüz tamamlayamamış birinin yaptığı bir yanlış sizin üstünüzde etki edebiliyormuş ...Bu yüzden R. Şanalın rehber olacak veya seçtiğiniz kişinin kriterlerine dikkat edin ...

Ben kendime sadece kişisel gelişim kitapları ile geliştirmeye çalışmıyorum ben okuduğum şeyi anlamalıyım ve onu hayatımda kullanılır hale getirmeliyim bunu yapamadığım zaman sıkılıyorum o yöntemi kullanmamaya karar veriyorum...Birde gerçekten sadece kişisel gelişim kitabı okumuyorum ...Ben biyoğrafi okumayı seviyorum mesela okulda öğrendiğimiz tarih ten çok ben okuduğum romanlardaki tarihi unutmuyorum ..

Kişilerin hayatları yaşadıkları denenyimler beni kendimi onun yerine koyupyaptığı yanlışlardan kendimce dersler almama neden oluyor ...Veya kendimi daha güçlü hissetmemi insanların yaşadıklarının yanında benim sorunlarımın ne kadar önemsiz olduğunu kendimi yıpratmamam gerektiğini görüp daha güçlü olmaya motive oluyorum...

Ne güzel şeydir kitap okumak insanların kendini böyle birşeyden mahrum bırakmaları ne kadar acıdır...

Benim eşimin dışında çocuklarım ve ben kitap kutlarıyızdır ...Kendi tarzlarımızda okuruz bazen ben onların kinede saldırırım ne okuyorlar diye ...Bazende onlarla bir şeyler paylaşmak adına yaparım ...Kızımla aramızı kitap bulmuştu onun okuduğu kitapları okuyunca sohbetlerimiz başlamaıştı ...

Bu gün güzel bir gün olacak kendimi huzurlu ve mutlu hissediyorum ...Hayatıma bolluk ve bereket akışı var ...Kendimi ve bütün yaratılanları seviyorum ...




Hiç yorum yok: