30 Eylül 2009 Çarşamba

BU SABAH YİNE HUZURA UYANDIM

Bu sabah yine sesizlik ve huzura uyandım ...Ne çok severim alaca karanlık sabahlarını...Sessiz sakin kimse yokken yavaş yavaş aydınlanır hava ve insanlar uyanmaya başlar hayat yeniden hızla akmaya başlar ...Bizim evde bu sesiz dakikalar demektir huzur saatleri diyorum ben bu anlara ...Çünki evde bir güzrültü canavarı var nerede acılı ağdalı şey var sonuna kadar açar ve kafamızı şişirir ...

Bu aralar Gamzeyle hayatımıza ne çok şükreder olduk ...Bayramkorkunç yorucu ve sıkıcı geçti ...Sadece bir tane misafirimiz olmasına rağmen...Diğer gelenler canımıza okudular ve hala gitmediler bu cuma 15 gün olacak artık gitsinler diye gözünün içine bakıyoruz ancak henüz belli değil ne zaman gideceği...

Bu bizim için çok büyük bir ders oldu ...Kendi hayatımızın mükemmelliğini gördük ve şükretmek için kendimize yeni nedenler bulduk ...

biz meğer ne çok şeyle ilgileniyormuşuz...Ben dikiş dikerim ,örgü örerim ,kitap okurum ,iyi yemek ,pasta börek yaparım ...Hayatıma internet girdiğinden beri ne çok şey öğrendim ...Ne çok insanla tanıştım ne çok sevdiklerim oldu insanca ne çok duygunun varlığını hissettim ...Hiç tanımadığım ne çok insanla karşılıklı yardımlaşmamız oldu ...Bazen küçük bir iyi dilek sözcüğü bile güne iyi başlamama neden oldu sevdim sevildim ...Bir çok canım oldu yeni tanıştığım...

Ben ne çok şey öğrendim kendimle ilgili ne çok saklanmış lıkları döktüm içim dışıma çıktı ters yüz oldum ...Birikmişlikler susturulmuşluklar ve kızgınlıklar yavaş yavaş eridi yok oldu ...

Kendimle ilgili ne çok şeyi aştım ne güzel büyüdüm kendi içimde ...Küçücük bir çocuk gibi unutuğum beni buldum ...Büyütüm...

Artık olaylara bakışım insanlara yaklaşımım çok farklı hiç çekinmeden net ve açık konuşuyorum ...Kimseden ne der kırılırmı diye korkmadan...

Benim gerçekten imrenilecek bir yaşantım var ve ben bunun için çok uğraştım ...Para ile pulla satın alınamayacak kar değerli ve özel ...Emekle saygı ve sevgi ile dolu huzurlu ve naif bir hayat...
ÇOK ŞÜKÜR...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

blogunu bu gün keşfettim ne güzel şeyler yazmış ve paylaşmıssın ALLAH razı olsun ,bütün bunları nasıl basarıyorsun masallah .yazarsan sevinirim arkadasım.

Serpil dedi ki...

Canım benim okursan yazdıklarımı zaten anlatıyorum huzuru bulmam kolay olmadı ancak herkim ne yaparsa yapsın ben kendimin farkında olduğum için kendimi çabuk toparlaya biliyorum ...