20 Temmuz 2020 Pazartesi

GUNAYDIN

Günaydın, sabahın erken saatinde uyandım kuş sesleri herkes uykuda huzur ve sakinlik ,birazdan herkes ise gitmek için uyanır. Ben gecenin 3 ten sonraki halini seviyorum .

Ankara bir haftadır yanıyor ,herkes tatile gitti sanırım bir biz karantinadayiz.Bu sene hayal panosu yaparken hiç tatil planı yapmamistim   içimden gelmemişti.Eşim yine ne yaptı etti tatile gitti Ayvalikta arkadaşınıda kalıyor evlerinin plajı var her gün denize giriyor.

 Ben de başladım kış hazırlıklarına dün tarhanayi döktüm kurutup k aldirsam rahatlayacagim. Gecen sene kayısı pestili yapmıştım çok beğenmiştik .Bu sene erik pestili ile başladım çok güzel oldu.

Sıcaktan insanın cani kimildamak istemiyor dikilecek bir sürü kumasim var .

 Ayrıca hayatımın artık ilk on yılından çıktım nihayet çocukluk kırılması cozumledim şimdi sırada 30 yaş kırılması var . Şu an içimdeki serpil 30 yaşında.

Hayatınızdaki kırılma noktalarını bulamazsanız hep incinmis yanınız karşınıza çıkar siz onları fark edip temizleyinceye kadar karşınıza çıkar hayatınızı etkiler .Ben ilk 10 yıl kirilmami bitirince bir çok olayda kendime ben niye böyle yaptım diye kızdığım şeyler anlam kazandı cunki küçük bir çocuğun tepkileri idi tepkilerim.

Içimdeki cocuk büyüdü bakalım 30 yaşındaki serpilin tepkileri ne imiş yuzleselim.

Içimde biriken bir çok şey yok oldu gitti .Bu boşluğu hazmedip yeni bir şeyler koymaliyim yerine evren boşlukları sevmez.

Bu pandemide beni en çok rahatsız eden şey topraklanamamak oldu.Dogaya gitmek istiyorum sesiz sakin ve huzur bulmak istiyorum .




Hiç yorum yok: