1 Ağustos 2020 Cumartesi

Bayramınız kutlu olsun

Yine bir kurban bayrami sabahindayiz bugün 3.gün  biz karantinada olduğumuz için  Her zaman ki gibi bir gun . Biz ve bizim gibi düşünenler hala içeride ancak diğerleri herkes dışarıda ve sanki ilaç bulunmuş gibi dip dibeler. 

 Bayramdan sonra sıkı bir iyi bayramlar diyecek gibi. Babamın apartmanı karantinada babam köye gitti.

Bence devletler önlem almalı ancak bireysel önlemlerle kendimizi korumalıyız . Corona rakamları gerçekçi  olsa insanlar hastaların durumunu gorse bence evlerinden hiç çıkmazlar.

Bu aralar ülkemde her gün coronadan çok kadın cinayetleri işleniyor ve failler en ağır ceza yerine iyi hal indirimi alla biliyor  insanın içi açıyor gepe genç kadınlar bir (bir sürü kötü söz siraladim)zalimin egosunu tatmin icin olup gidiyor . Kadının eskiden adı yoktu diyenler var artık kadının can güvenliği yok .Kadın hayatta kalabilme savaşı veriyor naif incecik ancak çelik gibi güçlü. Siyah beyaz resimlere burun kivıranlar bu hareket Turkiye den çıktı dünya da onay alıp çığ gibi buyuyor.

Biz kadınları her şeyle sınadılar ancak  bicak kemige dayandi.

Kendime sakin olmayı pozitif kalmayı telkin ettikçe  zorlanıyorum ancak sıcaklar ve diz ağrım beni kendime yönlendiriyor.

Hayatımın 2.kırılma noktasına geldim birinci yi ince eyledim sık dokundum.Ne olduğunu biliyorum başlayınca detaylı yazacağım.

Bu kırılma noktalari çok önemli istediğiniz çalışmayı yapın bunları bulup temizlemezseniz siz fark edinceye kadar hayatınız onun çevresinde dönüp dolasir.

Içinizde kac yaşında kirildiysaniz o yaşta ve sizi kırdığı şekilde olursunuz ben 3 şekil deneyimledim ağlayan, gulen, hircin.

Bu ara samanlarin ne kadar güzel ve dogaya saygılı yaşadıklarına şahit oluyorum . Çok eski bir sagiltma ritüeli hariç hiç bir cana mecbur kalmadıkça kast etmiyorlar aklandıktan sonra bile ihtiyaçlarından fazlasını almıyorlar dogaya diğer canlılara bırakıyorlar onlarda kurban ayakta salı vermek anlamında kullaniliyormus.

Bundan sonraki hayatımda kurban kesmeyi hiç dusunmuyorum. Bayramlar benim için birlik beraberlik ve kutlama günleri olacak. Elimden geldiğince kocaman sofralarım olacak. Güzel anılar biriktirecegim.

Iyi ,mutlu ve sağlıklı bayramlar dilerim.

Hiç yorum yok: