6 Temmuz 2020 Pazartesi

YOGUN BIR HAFTA

Bu hafta yine yoğun sıkıcı ve bizi zorlayarak geçti.

Banyo aşağıya akmaya başladı yine artık yaptırmak şart oldu geçici çözümlerden  bıktık .Birde her an birşey olur karantina olur  yapılmaz kalır diye bir an evvel yaptırdık .
Buarada gorumcemler ev satmak için geldiler bizde 3 gün kaldı ve en çok o zorladı bizi sanki annesini tekrar yaşamış gibi olduk.

Yorgunluk stres hepsi bir araya geldi.Nihayet hersey dün yerleşip bitti. Iki melegim sayesinde biri cankurtaran yardimcim melek biri de gamze iyiki varlar.

Bizde banyo yapıldığı sürece  kız kardeşi mde kaldık iyi varlar .Onlari da çok ozlemisiz  hepimize iyi geldi.Minik kuslarim bu sene ilkokulu bitirdiler. Hayat onlara tum guzellikleri ile gelsin insallah.

Bu ara herkese kızarken ben bile zorunlu olarak dışarı ciktim .Ama gidip keyfi yemek yemedim ,keyfi hiç birşey yapmadım.

Çevremde   insanların uymamalari ve bunu anlatmaktan korktuklarını görüyorum o kadar sindirilip baskilanmisiz ki nasıl ozgurlesecegimizi unutmuşuz.

Yavaştan kış hazırlıkları başlasın bu sene tarhana yapacagim .Kendi yaptigim tarhanadan baskasini yiyemem .

Bu sene zorlu geçecek hem kendimizi korumak hemde ekonomik açıdan.

Hayatıma yeni hedefler koymalıyız ama bu belirsizlik ortamında zor oluyor.

Diz ağrım yine muhteşem şekilde devam ediyor ancak umutsuz değilim .Kimi zaman çok zorlanıyorum ancak hiç vazgeçiyorum. Bu diz iyileşerek başka yolu yok .


Hiç yorum yok: