22 Haziran 2020 Pazartesi

Hayat eve sığar mi?

Hayat eve sığar mi?Ay sıkıldık  bu ne ay mazlık bu ne bencil bir dusunce:Insanları bencil bilirdimde bu kadar salak bilmezdim .Salak diye hakaret etmiyorum harbiden salaklar cunki bencil kendini korur çıkarlarını korur zarardan kaçınır.Bakıyorsunuz bir sürü unvanı var ancak dışarıda yemek yiyor ,tatile gidiyor vs bu salakliktan başka bir şey değil  . Sanki virus bitti hersey normale dondu . Hersey arap sacina dondu . Önceden kendimizi küçük görüp dünya devlerini gözümüzde çok buyutmusuz dünya sınıfta kaldı . Evimin penceresinden dışarı bakıp asker  yollayanlar kızıyorum, paten kayan gençlere kızıyorum, ev gezmesine giden çocuklu çocuklu kadınlara kızıyorum, dondurmacidan dondurma alan birbiri ile sarmaş dolaş insanlara kızı yorum  vs vs vs

Biz bu dönemi kendi icselligimize dönerek geçiriyoruz .Bizim için hayat evde de güzel zaten pek farklı yasamiyorduk.
Bu aralar benim müthiş bir diz ağrım var .Havalar yağmurlu gittiği için takıldı bu da geçecek ancak beni zorladı.Ancak gunluk rutinlerimi yapiyorum yemek benim isim. 
Buket uzunerin su,toprak ,hava yi okudum birde ateş var o henüz çıkmamış. Birde 7 tohumun Samanin dusu kitabini okudum çok faydalı bilgiler var sadece70 sayfa.

Geçenlerde cakra ses  meditasyonu yaparken boğaz ve solarpleksus cakramin titresmedigini hissettimve bununla birlikte ne zamandır ertelediği kırılma noktasin da calisma yapmam gerektiğini fark ettim ancak retorolar tutulmalar alis veriş girdi araya bu hafta mutlaka çalışacağım ve deneyimlerimi baştan yazarım.

Hiç yorum yok: