31 Temmuz 2016 Pazar

ŞİFALANMIŞ BİR ŞEKİLDE

            Dün baş melek Rafaelin şifa enerjisini istedim .Baş melek Rafael lütfen beni bu gece boyunca şifalandır yeşil şifa enerjin beni sarıp sarmalasın ve ben kendimi sabah kalktığımda şifalanmış olarak dip diri hissedeyim teşekkürler teşekkürler teşekkürler değip yattım ve sabah gerçekten dip diri kalktım ve sabahta teşekkür ettim .Artık gece yatarken yapacağım ritüeller arasına girdi.
        
       Dün eşimle biraz baş başa vakit geçirdik daha önce benimle alış veriş yapmak tan hoşlanmayan adam dün benimle çamaşır kuplarına bakıyordu yaş aldıkça bana benzemeye olumlu ve sabırlı olmaya başladı.Bunda benim ona yaklaşımım çok büyük rolü var elbette .Hayatımdan bana yapılmasından hoşlanmadığım şeyleri çıkardım birde incitmeden önce övgüyle başlayıp sonra şu davranışından hoşlanmıyorum veya bana bunu neden yaptın ben senin düşmanın değilim ben seni seviyorum şeklinde konuşarak iletişim kuruyorum .Sevdiklerinizle iletişim kurmanın bir yolunu bulun herkesle aynı şekilde iletişim kurulmuyor .
        Bunu ilk Gamzede fark ettim bir türlü ulaşamıyordum bana kendini kapatmıştı ve mutlu son aynı kitapları okumaya başlayınca ufakta olsa iletişim kurmuştuk ve hala o temeller üzerinden müthiş bir anne kız ilişkimiz var .
        Mustafa ile kavga ediyoruz evet yanlış duymadınız bildiğiniz ciddi bir şekilde kavga ediyoruz bazı dönemlerde içine kapanır asla açamazsınız onu haksızlığa dayanamadığı içim onu haksızmış gibi konuştuğunda savunmaya geçer ve başlar dökülmeye ondan sonra yardımda alır .
          Eşime gelince çözmem uzun sürdü 33 yılda ancak çöze bildim herkese kolay güvenemiyor  onun düşmanı olmadığınızı onu sevdiğimi bana karşı savunmaya geçmesine gerek olmadığını söylüyorum ve onu sevdiğimi söylüyorum en acı tarafı da nasıl sevileceğini bilmiyor gösteremiyor oluşu benim sevgi gösterilerim benim şımarıklıklarım onunda kendini rahat bırakmasına neden oldu . Erkeklerin görsel olduğunu bir kez daha kanıtladı.Görmediği bir şeyi bilmiyor eskiden de cilve yapıyordum ancak kızdığım şeyleri direk söylediğim için duvarları vardı  ve her kavgada duvarlar biraz daha yükseliyordu  aşılmaz hale gelmişti Duvarları yerle bir ettim şimdi rahatım .

       Evet bu gün bu senenin bir klasiği yine dişçiye  gidiyorum benim belalı dişim bu seferde kırıldı  bakalım Zerrin hocam bu sefer ne yapacak ...

         mutlu huzurlu aydınlık yarınlara ... 

Hiç yorum yok: