29 Temmuz 2016 Cuma

SANKİ BU YIL ON YILLIK OLAYI BIRDEN YAŞADIM

           Bu yıl ülkem için ve bizim için zor geçen bir yıl oluyor .Ne çok canımızı kaybettik ne çok canlar yandı kaos ve karmaşa... dünyanın başka bir ülkesinde olsa on yılda yaşanacakları sığdırdık bu  bir yıla .

           Bu yıl  daha az kitap okudum  sanki kafamın içi o kadar dolu ki okuduklarımı anlamıyorum tabi bunda 4 yıldır tatile gitmemenin verdiği dolulukta cabası .Benim için kitap okumak yemek yemek su içmek veya nefes almak gibi bir şey yani hayattan tat almak gibi bir şey yani hayatımın olmazsa olmazı .Artık çok kolay da ulaşıyorum kitap alıyorum e book kitaplığımda var çok mutluyum .Bir zamanlar kitaplarım bitiyor şimdi ne okuyacağım diye düşünürken şimdi hiç kayğı etmiyorum bir çok kitabım var . ÇOK ŞÜKÜR RABBİM.

           Kendime verdiğim sözler diyorum yani hayallerimin ikisi kalmıştı kilo vermek ve ingilizcemi yeniden konuşur hale getirmek  bu ikisinde takılıp kalmıştım Geçen sene Gamzeyle kilo olayını ciddi bir şekilde elle alıp 23 kilo vermiştim hala devam ediyorum bu sene ramazan bizi bozdu 3 kilo aldım .Kaldığımız yerden devam ediyoruz fakat 100 gram gidiyor çokta kararlı bir şekilde yapmamıza rağmen .Ancak hiç bir şey bizi yıldıramaz son 15 kiloyuda vereceğim .Gelelim ingilizceye DUOLİNGO ya başladım ilk adım olarak bakalım bana ne getirecek bir adım sene ye bakalım ne yapacağım hedeflerime ulaştım hayallerimi gerçekleştirdim mi diyeceğim .Beş yıl önce kendimle ilgili bir çalışma yapmıştım ve bu hayalleri kurmuştum bir bu ikisi kaldı  .Ha gayret SERPİL başaracaksın.

           Bu ara Nevşah F. Karamehmette  takıldı gözüm hep nefes almıyorsunuz diyor karın nefesi almıyorsanız nefes almıyorsunuz diyor  .Nefesi doğru almadığınız zaman  vücut az oksijen alıyor buda aldığmız gıdaları yakamıyoruz anlamına geliyor  doğru nefes alarak kilo bile veriyorsunuz  bu konu  ile ilgilenmeli çalışmalar yapmalıyım

              Bu ara kafam  o kadar doluydu ki hiç dua edemiyorum  etmek istiyorum ancak içimden gelmiyordu yeniden dua etmeye başlamalıyım insanın manevi  değerler de çok önemli her neye inanıyorsak inanalım ama inançlı olalım benim Allah inancım sonsuz peygamberimize de inanıyorum kitabımıza da inanıyorum ancak geri kalan her şeyi sorguluyorum.Kafamı toplayıp yeniden bir yol bulmalıyım iki yıldır bütün düşüncelerimi nadasa bırakmıştım şimdi daha akılcı düşünüp seçici olabiliyorum.

             Geçen yıl kendimi saçma bir programa kaptırdım bana sadece faydası asıl odak noktalarımı düşünmeme neden oldu bu çok iyi geldi şimdi odak noktalarının incelikleri daha yalın göre biliyorum.Sanki kendimi nadasa bırakılmış bir tarla gibi hissediyorum  bir de tatile gide bilirsek bal kaymak olacak bu yenilenmeyle iyi şeyler yapa bileceğim sanki...

             Uzun süredir yazı yazmıyorum yine yazı yazarken zorlanıyorum ancak durmak yok yola devam .İnstagram daki sayfamda  yani mustangserpil  oradan resimlerimi yaptıklarımı  okuduğum kitapları  paylaşıyorum bir nevi hayatımın resimlerle anlatımı  .Şimdiye kadar hiç yapmadığım  bir şeyi de yapıyorum insanlara laf soktum kayırdım ve beğenilerimi gönderdim  kimi beni mutlu etti kimi rahatsız  hiç tanımadığım insanlarla netten dost oldum çok hoşuma gitti  hiç tanımadığım insanlara laf sokmak kötü hissettirdi kötü karma çekmek hoş gelmedi açıkçası  .Ben hep derim bumeraglarımı atıyorum bana toplayıp getirdikleri diye kötü söz bana geri dönecek çok hoş değil. Helede gereksiz insanlar için söylenince .Buda bana hayatımı sadeleştirme mi söylüyor .

              Artık her gün yazmaya karar verdim bu günlük bu kadar yarın görüşürüz . AYDINLIK YARINLARA...

Hiç yorum yok: