13 Mart 2015 Cuma

YENİDEN ÇALIŞMAYA BAŞLADIM

Her şeyin tekdüzeleşmeye başladığı anlar vardır hayatımızda  ...Yine benim yayımı gerip okumu atma zamanım gelmişti ...Tam da böyle bir zamanda çıktı yeni danışanım karşıma kendisi epilepsi hastası bayağı bir sorunları var ...Kendisini bir yıldır tanıyorum ve yavaş yavaş EFT yapmaya hazırlıyordum ...Ben ne dersem büyük bir teslimiyetle kabul edip yapıyordu...Bana güveniyor,kendine bile güvenmeyen bir insan ...

Biz tanıştığımızdan beri onu hazırlıyorum fark ettirmeden ...İlk önce nefes almanın öneminden başladık ...Her sabah üç derin diyafram nefesi yani bebekler gibi nefes almasını öğütledim camı açıp karşısında nefes almaya başladı...

Sonra hayatından olumsuz kelimeleri çıkarmaya  başladık şu şöyle oldu inan ki diye söylediğinde sana inanıyorum sende kendine inanmalısın dedim ve her seferinde sana inanıyorum dedim ve o da bu söylemden vazgeçmeye başladı ...

Sonra kızgınlıklarını kırgınlıklarını yazmaya başladık  kendi  kendine yazıyor okuyor aradan bir hafta geçtikten sonra tekrar okuyor  aynı duygular içindeyse  bir hafta sonra tekrar okuyor duygularında değişim varsa kağıdı küçük parçalara bölüp yakıyorsunuz bu yaptı ...

 Bu çarşamba ilk eft dersimize karar verdik...İlk dersimizde tamamlama cümlesini söylerken'' kendimi tamamen ve derinden kabule diyor onaylıyor ve seviyorum''...Bu cümlede bu kadar zorlanan biriyle ilk karşılaşmam oldu ...Kendini kabul etmekte ve onaylamakta çok zorlanıyor ama sevmekte bir problem yoktu kendini sevmesi bir çok şeyi daha kolay atlatmasına neden olmuştu On tur EFT yaptık ve son turlarda bu duygudan özgürleşmeyi seçtik ...

Bir türlü kendini kabul etmesini sağlayamadık ...Hala kabul etmekte zorlanıyordu...Aile ilişkilerini konuşmaya başladık...3 kız 3 erkek kardeşler sondan 2. çocuk kendinden önceki abilerin ani hastalanmaları var anne baba akraba evliği yapmış baba aşırı despot yani ali kıran baş kesen cinsinden  ve birden kendi cümleleriyle ağzından babam bana çok beddua etti deyi verdi nasıl beddualar dediğimde olmaz olasıca gibi mesela aile bir arada otururken odaya girdiğinde sen niye  geldin kendi odana git denmesi gibi ailesi ve özelikle babasının dışlaması...

Ben bizim toplumumuz da erkeklerin daha el üstünde tutulduğundan sordum baban diğer kızlarına karşı nasıl diye o ablalara  karşı son derece iyi olduğunu öğrendim ...Sadece buna karşı sert ...Bu olay babasının onu onaylayıp kabul edememesi onun da kendini kabul edememesine neden oluyor...Baya yorucu geçti ikimizde yorulduk ...Bir daha ki çarşamba buluşmak üzere ayrıldık ...

Bana kendimin neler yapacağını gösterme şansını verdiği için danışanıma sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok: