19 Mart 2015 Perşembe

EFT DE 2 GÜN

Danışanımla ikinci günümüz çok heyecanlı geçti Ben ilk gün onun çok fazla şeyi kaldıramayacağını anladığımda  her şeyi ağırdan almaya karar verdim ve sohbet etmeye başladık ...Hafta içerisinde yaşadıklarını anlattı ...Arkadaşları ile otururken aniden gülmeye başlamış tek başına otururken ağlamaya başlamış duyguları serbest kalıyor şu anda çok başı boşlar...

Evdekilerle arası yavaş yavaş düzelmeye başladı   ben farkındalığı başladıkça evdekilerle arası bozulur zannetmiştim ancak araları düzelmeye başladı ...

''Kendini tamamen ve derinden kabul ediyor onaylıyor ve seviyorum'' cümlesini bu kadar zor söyleyebileceği hiç aklıma gelmezdi ...Yine zorlandı ancak bunda ya söyleyemezsen diye heyecanlandı .Bu heyecan panik heyecanı hata yapmaktan korkuyor ... bende kasıtlı olmadığı sürece hata yapmaktan korkmamasını tembihliyorum hata yapsan ne olur çok mu kötü hissedersin ?dedim...

Bir turda heyecanlanmasına EFT yaptık bu arada bol su içiyoruz kocaman bir bardak su içtik ikimizde sakın unutmayın...ilacını almaya kalktığında çok kötü bir şekilde düştü ben zaten düşenlere annemden dolayı korkuyorum yüreğim ağzıma geldi...ikimizde çok panikledik ben acaba çok mu yüklendim diye düşündüm anacak akşam okuduğum bazı yazılarda güneş tutulmasının etkisini yaşadığımızı duyguların fazla hassas olduğunu hassas kişilerin daha çok etkileneceklerini okudum biraz rahatladım şimdi duyğuları zembereğinden boşalmış gibi elindeki titremeler biraz fazlalaştı ...Bu olayda çok yavaş ilerlememiz gerekecek... 

Bende kendim de onunla birlikte yaptığım için enerjilerimiz karışıyor çok yorgun hissediyorum...Bu duygulardan arınma ve temizlenmekiçin bazı şeyler yapıyorum tuzla duş alıyorum suyun ve tuzun arındırmasını kullanıyorum...

Hiç yorum yok: