9 Ekim 2011 Pazar

Kış provası bir gün

Sabah gözümü yağmurla açtım sanki kış prova yapıyor...Ilık sakin güzel arındırıcı bir yağmur var sindire sindire yağıyor ...

Bu aralar yazı yazmıyorum sanki kendimde bir eksiklik hissediyorum aslında yazmak ve öğrenmek açlığı içindeyim yine ...

iki haftadır spora başladım lesli ile yürüyorum ...şimdilik bir mil yürüyorum ...bana çok iyi geldi meşhur diz ağrımda sanki hafifledi bazen yokluyorum dizim ağrıyormu diye ...Sabahları uyanıyorum iki büyük bardak suyumu içiyorum ve başlıyorum spora ...arada bir aksatsamda bırakmıyorum ...

Okuduğum bir yazıda hareket etmenin önemini anlatıyordu bizde de vardır yaişleyen demir pas tutmaz diye ...bunun ne kadar önemli olduğunu yaparak görüyorum...hareketsiz kalınca hücreler ölüyor durağan laşıyor ve ağrılara sebep oluyor hareket ettikçe hücreler yenileniyor enerjimiz artıyor...

Burada da paylaştığım bir yazı vardı dört anlaşma diye beşinci bir madde eklemişler sizlerlede paylaşmak istedim...
1-Sözlerini özenle seç
2-hiç birşryi kişisel algılama
3- Varsayımda bulunma
4-Daima yapa bileceğinin en iyisini yap
5-Kuşkucu ol ama dinlemeyi de öğren

Ben ilk dördü yapmayı epey süredeir deniyorum ve benim hayatımda çok güzel değişikliklere neden oldu artık en önemlisi varsayım üretmiyorum ...Şimdi bu 5 de devreye sokalım bakalım neler kazanacağım...

Bu aralar kendimle ilgili hiç bir çalışma yapmıyorum elim kolum bağlı oturuyorum kitapta okumasam kendimi kötü hissedeceğim...
Bu sene ilk defa tarahana yaptım çok güzel oldu...Birde çocuklar kızılcık nedir diye sorunca onlara kızılcık almıştım ondan marmelat yaptı onuda çok beğendiler ...Dikiş dikmem lazım ...

Hiç yorum yok: