25 Eylül 2011 Pazar

Havalar soğumaya başladı

Ankara'da havalar iyiden iyiye soğumaya başladı ...Bir nezledir griptir herkeste, gırıla gidiyor kızım iki haftadır geçiremedi...Biz birde bu aralar habersiz misafir baskınına uğradık tam yatıp dinlenmek isterken aniden misafir geliyordu ...Her kapı çalışında kızımla yüreğimiz hop ediyor ...Aslında misafiri severiz ancak bu kadar üst üste değil...

Dün babama gittik canım ya kendini ne güzel idare ediyor ...Bize çok nefis bir güveç yaptı ...Sabah kahvaltıda tostlar yapmış biz ona bakacağımıza o bizi besliyor ...Koca bir tencere kızartma yapmış kız kardeşim çocuklarla yemek yapmakta zorlanmasın diye ...Elimiz kolumuz yine dolu dolu döndük evimize güzel ve yorucu bir gündü ...Bizim minoşlar değişik buldukları yerde iyice sapıtıyorlar hepimizin canına yettiler yine...Bende her gördüğümde çocuklara ceza vermek istemiyorum ...Sadece cezanın uygulana bilirliğini gösterdim gerisi annesine kalmış ...Geçen hafta Mert alnının ortasını kalorifere çarpıp yardı bir dikiş atılacak kadar yarılmış çok büyük heyecan yaşadık...yarayı bir arada tutan bir bant yapıştırmışlar fark ettiği anda söküp atıyor ...
yaramazlıklar can yakmalar son sürat gidiyor ...

Bizim evdede durum çok iç açıcı değil eşimin impilantları altlarda yerleşti ...Şimdi iki ay bekleyecek ...çok zorlandı bu sefer ...Üstler yapılırken çok şişti ancak acısı olmadı bu sefer çok canı yandı ...Ayrıca babanne bu aralar formunda evi kasıp kavuruyor ...Herkesle kavga etmek için bahaneler yaratıyor Allah bize yardım etsin...

Bana gelince kantaron çayı içip sakinleşmesem kafayı yerim herhalde ...Uzun bir ara verdiğim çalışmalarıma başlamak istiyorum ...kafam çok dolu boşaltmak istiyorum ...Yazı yazmayı bıraktım tekrar başlamak istiyorum ...Bu ara kendimle ilgili en çok yaptığım şey kitap okumak ne çok kitap okudum iyiki varlar kendimi kitaplara kaptırmasam kötü hissederdim ...

Hiç yorum yok: