15 Kasım 2010 Pazartesi

Yine bir bayram sabahı

Erkenden kalkıp oturdum pc başına ...Dolaştım faceste yılllardır görmediklerimle hiç tanımayıp sanaldan tanıştığım kişilerle bile iyi dileklerde bulunduk birbirimize ...Birlik beraberlik ve iyi dilek alış veirişi yaptık ...bir olduk yine...

Henüz bayram başlamadı bizim evde ancak birazdan dananın kuyrğu kopar ...Geleneksel Osman ve annesi kavgalrı başlar potansiyel bir şekil de içeride kahvaltıyı bekliyor...

Biz bu bayramda kolaya kaçıp yufka böreği yaptık ...Birazdan onu pişireceğim ...Henüz ev halkı uykuda ...

Sabah erken kalkıp ev ahalisi için dualar ettim ...İyi dileklerde bulundum ,dileklerimi gök yüzüne saldım...Daha sonra faceste aborjinlerin duasını okudum ...Onlarmı ilkel bizmi diye düşündüm bir an ...Buradan sizlerlede paylaşmak istiyorum...

Aborjinlrin duası

Seni ayakta tutmaya yetecek kadar güzelliklerle dolu bir yaşam sürmeni dilerim...

Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana yetecek kadar güneş diliyorum...

Güneşi daha çok sevmene yetecek kadar yağmur diliyorum...

Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar mutluluk diliyorum...

Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi algılanmasına yetecek kadar kazanç diliyorum...

Sahip olduğun herşeyi taktir etmene yetecek kadar kayıp diliyorum ...

Son ELVEDAya yetecek kadar MERHABA diliyorum...

Bu sözler beni çok etkiledi bende kendim ve sevdiklerim için aynısını diledim ...

Herkesin bayramı huzur ve esenlik içinde geçsin yolda olanlar içinde hayırlı yolculuklar dilerim ...Unutmayın emliyet kemeri hayat kurtarır...

İYİ BAYRAMLAR

Hiç yorum yok: