19 Kasım 2010 Cuma

Oh nihayet bayram bitti

Böyle bir başlık atmıştım facese herkes merak etmiş kendince...Çok misafir mi geldi ? diyenler var ...Ben misafiri çok severim sohbet etmeye de bayılırım ancak bayramlarda şöyle hazır olda beklemek beni sıkan üst giy evi temiz tut bu zorunluluk sıkıyor yoksa sevdiklerimizle bir arada olmak beni mutlu bile ediyor ..

Çeşit çeşit bayram ikramlıkları hazırlamak gelenlere ikram etmek güzel bir duygu benim için ...Bu sene ilk gün yufka böreği yaptım kahvaltıya ...Güzel bir bayram kahvaltısının ardından canım babacığıma gittik ailece ...Biraz ev toparlayıp bayramlaştık ...Kendimi kötü hissettim babamın yalnız kahvaltı etmesinden dolayı ama elden ne gelir ...

Hep birlikte kızkardeşime gittik erkek kardeşimlerde oraya geldiler ...Ailece güzel bir öğlen yemeği yedik bayramlaştık ...Minnoşlar hepimizi bir arada görünce çok sevindiler...Güzel bir gündü her nekadar çıkıntılar olsada...

İkinci gün bize gelen çok oldu kurban geldi et faslı derken yorucu geçti ...Üçüncü gün biz bayram gezmesi yaptık ...Dördüncü gün evde misafir karşıladık yeniden ...Vel hasılı busene huzur içinde geçti bayramımız gelenksel osman ve anne kavgası yaşanmadı sakin ve huzurluyduk ...

Ben elimde olsa bayramda kesin tatile giderim ...Şöyle hazır kuvvet beklemekten kurtulmak için...Her neyse bir bayramda böyle bitti...


Hiç yorum yok: