26 Kasım 2010 Cuma

Artık yavaş yavaş kış geliyor

Havalar her ne kadar iyi gitsede kış kapımızda sonbaharın son demlerini yaşıyoruz....Dün güneş hiç yüzünü göstermeden devamlı yağmur yağdı ...Sonbaharı seviyorum arasıra kışı hatırlatsada sıcakların son demlerini yaşamak güzel ...

Dün ıhlamur kaynatmıştım alerjim biraz azar gibi oldu ağazım su toplamış gibi kabardı bu gün kendime EFT yapacağım ıhlamur alerjim için sanki hersene bir tur tekrarlamam gerekiyor tetikleyen olayı buluncaya kadar ...Dün düşündüm acaba ne tetikliyor diye aklıma gelen bir arkadaşımız evlendiğimizde bize iki kişilik bir fincan takımı getirmişti bende ıhlamuru o fincanda içiyordum sonradan o arkadaş gıcık olmaya başladım belkide o tetiklemiş olabilir o konu üstünde çalışma yapayım baklım ne çıkacak...

Bazen hiç akla gelmeyecek küçük ve önemsiz olaylar bizde çapalar ata biliyor ...Bu yüzden hiç bir olayı önemsiz diye atlamayın ben böyle olaylara bir tur atıyorum bazen hiç birşey hissetmiyorum bazen olayın kaynağını buluyorum ...

Bu ara çok tembelim kendimle ilgili birşey yapmak içimden gelmiyor ...hatta hiç birşey yapmak gelmiyor yine bir çok şeyi ertelemye başladım ...Ama en kısa zamanda kendime gelme çalışmalarına başlamalıyım...

Hiç yorum yok: