4 Şubat 2010 Perşembe

Hayatım değişti sitesindeki mustangla EFT çalışmalarım

Dün geçmişte ne yapmışım diye siteye girip çalışmalarımın başlangıcına baktım ...Bu sitede duymuştum ben EFT yi ve başlamıştım çalışmaya ...Şimdi geldiğim nokta çok iyi aşmışım ne çok şeyi ...Duvarlarım yıkılmış kurtulmuşum içimdeki düğümlerden sıkı sıkıya bağlandıkları halde ...Hala aşmam gereken şeyler var ancak ne yapmam gerektiğini biliyorum artık ...
Bazılarınız bukadar mucizemi diye bilirsiniz ancak gerçekten öyle insan ne çok şeyi kendini sınırlandırmak için içinde tutuyor bunu anlıyorsunuz EFT yaptıkça ...Artık bu benim düşüncemmi diye sorar oldum kendime ...Ne çok kendi fikrimiz olmayan şeyle sınırlar örülmüş bizlere ...Belki bilinçli belkide bilinçsiz bir şekilde ...

Ben çekim yasasını uygularken bir yandanda EFT ile kalıplarımdan kurtulduğum için çekim yasasını dah kolay işlettim ...Birde dileklerim extrem şeyler değildi ...En olası şeylerden başladım istemeye ve kendimle çok güzel çalışmalar sonucu isteklerim de olmaya başladı ...
Hala çözemediğim bir şey var henüz bulamadığım ve benim kilo sorunumu çözemediğim ...Acaba ne biriktiriyorum içimde kilo ile ilgili neyin açlığını yiyerek dolduruyorum ,bulamadım bir türlü...Rejim çalışmalarım iyi gidiyor her ay 4 kilo hedefim bu ayki hedef tutu artık yavaş yavaş sporuda sokmalıyım devreye ...Bir ara uyduda kundalini yoga yı seyretmiştim onu yapabirim ...Beni çok zorlamdan aynı hareketleri yapıyordu ...Bir araştırayım...

Hiç yorum yok: